La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
half life is niet eens zo bekend door half life, maar door de goede mods (cs tfc etc)
als er een opvolger komt moet ie ook weer makkelijk zijn voor programeurs om mods te maken.
als er een opvolger komt moet ie ook weer makkelijk zijn voor programeurs om mods te maken.
Onzin, HL was voor de mods al een grote hit, waarsch zijn de mods juist daarom zo'n succes geworden.Op dinsdag 26 juni 2001 01:16 schreef lester het volgende:
half life is niet eens zo bekend door half life, maar door de goede mods (cs tfc etc)
Half life is indd een hit geweest! Nog voor dat er een MOD voor uitgebracht....
Ik heb het zo`n 3 jaar gespeeld (online) en 0.5 jaar daar van ongeveer tfc maar daarvoor is het altijd al een mega hit geweest
maar voor TFC2 heb ik de hoop toch wel opgegeven...duurt al zoooo lang
Ik heb het zo`n 3 jaar gespeeld (online) en 0.5 jaar daar van ongeveer tfc maar daarvoor is het altijd al een mega hit geweest
maar voor TFC2 heb ik de hoop toch wel opgegeven...duurt al zoooo lang
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
HL is idd een hit voordat de extra mods uitkwamen, nu staat HL enkel nog steeds in de top tien vanwege al die extra mods. Maar voor die tijd was het echt eigen suc6
Valve is druk bezig inderdaad. Ze hebben natuurlijk veel eisen waaraan ze moeten voldoen. zoals: HL 2 moet beter zijn dan HL 1. Dat is niet zo makkelijk. Valve was laatst uitgeroepen tot beste gamemakers. TFC 2 is ook heel veel werk voor zo'n klein groepje. Ik wacht in geduld...
Valve roeleert.
Valve roeleert.
Verwijderd
De nieuwe uitbreiding voor HL is HLBS (blue shift) is een goede uitbreiding voor als je nog geen op4 hebt. 
Zie planethalflife voor een goeie review over alle onderwerpen van het spel. Er zit ook een cd :0 bij met op4
erop dus als je die al hebt is het niet zo interresant meer.
blue shift
is meet een puzzle die je snel (veel t snel) uitspeeld dan een echt goeie uitbreiding als op4.
mijn mening: don't buy if you already have op4.
Zie planethalflife voor een goeie review over alle onderwerpen van het spel. Er zit ook een cd :0 bij met op4
blue shift
HL was het eerste spel wat ik gewoon MOEST blijven spelen omdat ik wou weten hoe het verder ging...
Verwijderd
Hmm..HL2 komt er vastwel aan ja, ze kunnen het toch niet uit blijven melken met add-ons
en ik moest even kwijt dat het TF2 is, niet team fortress classic 2:-)
en ik moest even kwijt dat het TF2 is, niet team fortress classic 2:-)
ik denk dat TF2 ons wel ff zoet kan houden tijdens het w88 op HL2
ik hoop dat het dan wel een TOTAAL nieuwe engine word en niet weer op die hl1 engine.
Verwijderd
Half-Life rulezzz.. of beter nog.. Counterstrike Ruleezzz..
In de nieuwe counterstrike zit een betere spectator mode. Dan zie je in het klein degene die je volgt, en groot in het scherm een plattegrond van het hele level, zie jeook waar iedereen loopt enzo..
In de nieuwe counterstrike zit een betere spectator mode. Dan zie je in het klein degene die je volgt, en groot in het scherm een plattegrond van het hele level, zie jeook waar iedereen loopt enzo..
Verwijderd
In 1998 was zoiets als Half-Life dus supercool. De mods hielden het in leven. Counter-Strike was wel leuk tot beta 5, maar dan schoot je geweer al inprcies dus werd het klote, en de spelers verneukten het ook (allemaal van die cs rulez ventjes kwamen toen, bah wat een klotemietjes)
Maarja, ik zou Half-Life2 heel erg graag willen hebben. TF2 eigenlijk veel liever.
Maarja, ik zou Half-Life2 heel erg graag willen hebben. TF2 eigenlijk veel liever.
Lijkt me wel.. Die engine is jaaaren oud!
De reden waarom TF2 zolang duurt is omdat ze inzagen dat ze niet weer de HL engine konden gebruiken, daarom zijn ze nu zelf aan een engine bezig. Deze zal dan waarschijnlijk ook voor HL2 gebruikt worden
Verwijderd
gheheheOp dinsdag 26 juni 2001 11:30 schreef dinges het volgende:
Gaat het wel Half-life 2 heten?
of gewoon life?
Lol 
Maaruh, ik heb ook geruchten gehoord dat HL2 gewoon op een aangepaste Q3 engine liep, als je kijkt hoe ze die Q2 engine bewerkt hebben -> superstrak...
Maaruh, ik heb ook geruchten gehoord dat HL2 gewoon op een aangepaste Q3 engine liep, als je kijkt hoe ze die Q2 engine bewerkt hebben -> superstrak...
Valve blijft lekker bij hun eigen engine... Welke dat is weet ik niet precies.. Maar HL1 was een top spel.. wat zeg ik.. is nog steeds een topspel.. Word TF2 retail of mod. maakt mij niets uit.. ik ben ffies zoet met TFC. totdat TF2 uitkomt dan.. en dan ben ik zoet to HL2 (of "Life"
). Wij wachten in spanning...
HL was in '98 al top
Misschien dat ik 'm nog 's helemaal overnieuw ga spelen, en vooral TFC gaat nooit vervelen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Yeah, en Half-Life 3 gaat Double-Life heten, over een gevaarlijke schizofreen met een bijlOp dinsdag 26 juni 2001 11:30 schreef dinges het volgende:
Gaat het wel Half-life 2 heten?
of gewoon life?
KEEJ, ik snap dat ik niet zo slim ben maar wat is op4???Op dinsdag 26 juni 2001 10:22 schreef Zero-Consience het volgende:
De nieuwe uitbreiding voor HL is HLBS (blue shift) is een goede uitbreiding voor als je nog geen op4 hebt.
Zie planethalflife voor een goeie review over alle onderwerpen van het spel. Er zit ook een cd :0 bij met op4erop dus als je die al hebt is het niet zo interresant meer.
blue shiftis meet een puzzle die je snel (veel t snel) uitspeeld dan een echt goeie uitbreiding als op4.
Niet al te hard lacheh ik heb nog wel eens veel stommere dingen gevraagd.
Greetingz,
Pagina: 1