Dag allen, ik heb sinds gister problemen met mijn computer.
Ik speel al maanden het spel Blade And Soul, soms wel 12 uur per dag en ik heb nooit problemen of iets gehad, soms een random dc omdat hun server eruit vloog maar dat hoort erbij.
Sinds gister start mijn pc zich uit het niets opnieuw op, er zit niet echt een routine in, soms pas na 2/3 uur en soms al na 15 minuten, het is alleen TIJDENS het gamen, ik heb mijn pc vannacht aangelaten en toen ik wakker werd, was ik nog steeds op het bureaublad.
Ik heb zelf al het programma speccy gedownload, omdat ik zelf dacht aan een overhitte CPU, maar hij reboote net weer met normale temperaturen cpu 55 en gfx 65.
iemand enig idee? ik snap er echt geen drol van en het is heel hinderlijk.
malwarebytes kon ook niks vinden toen ik een scan deed.
Mijn specs :
PC specs : CPU i5-4690
GFX GTX970 ASUS STRIX
RAM 8gig
PSU seasonic-g-series-550
CPU cooler Cooler Master hyper evo 212
MB MSI B85-G43 GAMING (MS-7816)
alvast bedankt
Ik speel al maanden het spel Blade And Soul, soms wel 12 uur per dag en ik heb nooit problemen of iets gehad, soms een random dc omdat hun server eruit vloog maar dat hoort erbij.
Sinds gister start mijn pc zich uit het niets opnieuw op, er zit niet echt een routine in, soms pas na 2/3 uur en soms al na 15 minuten, het is alleen TIJDENS het gamen, ik heb mijn pc vannacht aangelaten en toen ik wakker werd, was ik nog steeds op het bureaublad.
Ik heb zelf al het programma speccy gedownload, omdat ik zelf dacht aan een overhitte CPU, maar hij reboote net weer met normale temperaturen cpu 55 en gfx 65.
iemand enig idee? ik snap er echt geen drol van en het is heel hinderlijk.
malwarebytes kon ook niks vinden toen ik een scan deed.
Mijn specs :
PC specs : CPU i5-4690
GFX GTX970 ASUS STRIX
RAM 8gig
PSU seasonic-g-series-550
CPU cooler Cooler Master hyper evo 212
MB MSI B85-G43 GAMING (MS-7816)