Ik zoek een?
Ik zoek een vervanger voor de cooler master force 500 die voor een andere build gebruikt gaat worden. Voor deze build zou het ideaal zijn als de kast zowel koeler als stiller is. Momenteel heeft de videokaart nog wel eens moeite met de warme zomerdagen op zolder (94 graden wordt deze). Het liefst natuurlijk ook een mooie kast, tenzij ik hier veel voor zou moeten opofferen.
Voor koeling gebruik ik de meegeleverde case-fans. Stock gpu/cpu koeling.
Momenteel zit ik te denken aan deze:
pricewatch: NZXT H440 New Edition Zwart/Rood
Op eerste gezicht leek mij die zowel stiller als koeler (4 meegeleverde case fans tegenover 1). Het design vind ik ook heel mooi.
Stiller ben ik inmiddels wel van overtuigt. Maar koeling zeggen sommige reviews matig en andere juist weer uitstekent. Daardoor vind ik het moeilijk om te bepalen of deze daadwerkelijk meer gaat koelen. Ik hoor graag jullie mening hierover.
Wat is je budget?
130, als het het waard is wil ik een hoger bedrag wel overwegen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, ik sta zeker open voor alternatieven. Eventueel in combinatie met het kopen van extra case fans of zo mogelijk andere alternatieven de GPU koeler te krijgen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel op een aardig warme zolder dus. Aangesloten op 3 monitoren om te gamen.
Voor in de toekomst denk ik er aan de i5 te vervangen voor een 2e hands i7.
Als het mooier past kan de HDD eruit en vervangen worden door een 2.5" (laptop) HDD.
Ik zoek een vervanger voor de cooler master force 500 die voor een andere build gebruikt gaat worden. Voor deze build zou het ideaal zijn als de kast zowel koeler als stiller is. Momenteel heeft de videokaart nog wel eens moeite met de warme zomerdagen op zolder (94 graden wordt deze). Het liefst natuurlijk ook een mooie kast, tenzij ik hier veel voor zou moeten opofferen.
Voor koeling gebruik ik de meegeleverde case-fans. Stock gpu/cpu koeling.
Momenteel zit ik te denken aan deze:
pricewatch: NZXT H440 New Edition Zwart/Rood
Op eerste gezicht leek mij die zowel stiller als koeler (4 meegeleverde case fans tegenover 1). Het design vind ik ook heel mooi.
Stiller ben ik inmiddels wel van overtuigt. Maar koeling zeggen sommige reviews matig en andere juist weer uitstekent. Daardoor vind ik het moeilijk om te bepalen of deze daadwerkelijk meer gaat koelen. Ik hoor graag jullie mening hierover.
Wat is je budget?
130, als het het waard is wil ik een hoger bedrag wel overwegen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, ik sta zeker open voor alternatieven. Eventueel in combinatie met het kopen van extra case fans of zo mogelijk andere alternatieven de GPU koeler te krijgen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 168,96 | € 168,96 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | MSI R9 390X Gaming 8GB | € 379,- | € 379,- |
| 1 | WD Green WD10EZRX | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Cooler Master Force 500 | € 38,05 | € 38,05 |
| 1 | Crucial CT102464BA160B | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Antec VP700P | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 78,- | € 78,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 870,87 | |
Momenteel op een aardig warme zolder dus. Aangesloten op 3 monitoren om te gamen.
Voor in de toekomst denk ik er aan de i5 te vervangen voor een 2e hands i7.
Als het mooier past kan de HDD eruit en vervangen worden door een 2.5" (laptop) HDD.