Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• gertadriaensen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik ben opzoek naar een goede stock android telefoon en dan kom je al snel uit bij een Nexus. Ik heb gelezen dat er de laatste tijd nogal wat problemen zijn met de Nexus 5x en memory leaks. Is dit nog altijd zo of is dit al verholpen?

Ik had een Nexus 5x of een motorola moto G4 plus in gedachten. Iemand goede raad?

Wat heb ik in gedachten:
- Scherm min 5" en max denk ik 5,5"anders gaat hij te groot zijn gok ik.
- Zo goed als Stock Android
- 16 GB opslag met SD kaart of min 32GB zonder SD kaart
- Moet een goede camera hebben!
- Max rond 300 euro

[ Voor 28% gewijzigd door gertadriaensen op 28-06-2016 08:20 ]

Alle reacties

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
OxygenOS wat op de OnePlus 2, 3 & X staat is ook aardig dicht bij stock Android. En als je niet huiverig bent om een custom rom te installeren heb je nog meer keuze. Check bijvoorbeeld Paranoid Android of Cyanogenmod :-)

En is dat memory leak niet meer een algemeen Android 6 probleem?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

Verder zou je je post willen uitbreiden met verdere eisen en wensen. Budget, formaat scherm, ram, rom etc. Daarnaast zou je zelf op Google willen kijken naar toestellen met (nagenoeg) stock Android. Er valt genoeg over te vinden. Dit maakt het voor jezelf makkelijker en voor ons ook.

Met de huidige informatie komen we helaas niet zo heel ver.

• gertadriaensen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09-2023
Kapitein Edward schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:21:
OxygenOS wat op de OnePlus 2, 3 & X staat is ook aardig dicht bij stock Android. En als je niet huiverig bent om een custom rom te installeren heb je nog meer keuze. Check bijvoorbeeld Paranoid Android of Cyanogenmod :-)

En is dat memory leak niet meer een algemeen Android 6 probleem?
Geen idee of dit een algemaan Android 6 probleem is. OnePlus heeft wel heel goede specs maar als ik de reviews op tweakers bekijk komen ze er toch niet echt bovenuit tov bijvoorbeeld de nieuwe Motorola Moto G4 Plus. Een goede camera vind ik persoonlijk wel belangrijk omdat ik dit toch meer en meer gebruik tov de spiegelreflex die ik nog heb liggen.