Vraag

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-01 00:17
Voor mijn moeder een Zenpad 10 gekocht. Leuk apparaat, mooi scherm, etc. Nou kan er ook nog een Audiodock onder, iets dat mij (en hun) wel handig lijkt gezien het feit dat het apparaat als aanvulling op een PC e.d. moet gaan dienen.

Natuurlijk kan er gekozen worden voor een goedkoop bluetooth toetsenbord, maar de meerwaarde van het dock is juist dat ook deze een accu heeft en het zich gewoon als laptop dicht laat vouwen. Dus 1 ding om mee te slepen in plaats van 2.

De grote vraag nu is alleen: waar koop ik een los audiodock? De Asusshop.com heeft hem niet, mediamarkt, bol, coolblue hebben hem ook niet. Op Amazon kom ik ook alleen complete sets tegen en uit Rusland of ergens anders verweg gaan halen, waar Google mee komt, zie ik niet helemaal zitten. Iemand een idee?

Alvast bedankt voor de hulp.

Hoop dat ie hier goed staat. Audiodock lijkt mij zo'n specifieke aanvulling dat het mij niet leek te passen onder accessoires.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Pizza_Boom schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:24:
Hoop dat ie hier goed staat. Audiodock lijkt mij zo'n specifieke aanvulling dat het mij niet leek te passen onder accessoires.
Het is wel een aankoopadvies. Dus shopje die kant op.

Overigens neem ik aan dat je dus op zoek bent naar dit product? Een linkje toevoegen waarnaar je op zoek bent is de volgende keer wat handiger.

Verder heb je al contact gehad met de Asus support? Deze reageren doorgaans binnen 24 uur op problemen.

[ Voor 106% gewijzigd door rens-br op 28-06-2016 07:44 ]

Verwijderd

Die is te koop bij Amazon.de:
https://www.amazon.de/Tastatur-deutsch-für-Tastatur-Dock-Silber/dp/B01AWLZND0/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1467092451&sr=8-1&keywords=ASUS+ZenPad+10+Audio+Dock

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:42:
Die is te koop bij Amazon.de:
https://www.amazon.de/Tastatur-deutsch-für-Tastatur-Dock-Silber/dp/B01AWLZND0/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1467092451&sr=8-1&keywords=ASUS+ZenPad+10+Audio+Dock
Dat is de qwertz versie, geen qwerty

Verwijderd

Dutchdeveloper schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:50:
[...]

Dat is de qwertz versie, geen qwerty
Inderdaad, maar het is de enige plaats in West-Europa waar ie nog te koop is.

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-01 00:17
rens-br schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:37:
Het is wel een aankoopadvies. Dus shopje die kant op.
Helemaal niet aan gedacht, thanks.
Overigens neem ik aan dat je dus op zoek bent naar dit product? Een linkje toevoegen waarnaar je op zoek bent is de volgende keer wat handiger.
Correct. En ook deze neem ik mee de volgende keer.
Verder heb je al contact gehad met de Asus support? Deze reageren doorgaans binnen 24 uur op problemen.
Vandaag even gebeld: wordt niet meer gemaakt. Wordt dus ergens vandaan toveren.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:23:
[...]

Inderdaad, maar het is de enige plaats in West-Europa waar ie nog te koop is.
Omdat ie dus niet meer gemaakt wordt. Eens kijken of moeders een QWERTZ toetsenbord ook kan accepteren en anders maar een universeel bluetooth ding.

Thanks so far.
Pagina: 1