Ik doe dit al bijna drie jaar zo. Heb m'n PC aangesloten via HDMI aan een oude Panasonic Plasma (TX-P42V10e). De responsetijd van dit scherm en de kleurweergave zijn zo bijzonder t.o.v. mijn vorige monitoren dat ik momenteel niet anders wil. Zelf geen last met gamma of brightness instellingen. Ik gebruik alleen de 'eco'-instellingen zodat de brightness van m'n scherm zich aanpast aan de lichtcondities van de ruimte. Mijn TV heeft wel een aparte Game-modus om de input latency zo laag mogelijk te houden.
Momenteel zit ik ofwel in m'n zetel, of vaker makkelijk op de bank te gamen. Gebruik gewoon 4,5m USB verlengkabels voor toetsenbord en muis, dat moet een eventuele WAF wel goedvinden. Ik kijk nog altijd uit naar iets als een
CouchMaster Pro
De nieuwe Doom vergaat prima in deze setup
Edit: wat betreft beeldverbetertechnieken, dit genereert extra latency wat je bij bijvoorbeeld FPS gaming niet wil. Hiervoor bestaan Game-modi zoals ik op mijn TV ook gebruik. Dit moet het betreffende model wel ondersteunen.
Office-werk e.d. is niet zo prettig op deze manier, als je meerdere uren per week moet typen b.v. is een fatsoenlijke ergonomische setup wel aan te raden. Maar voor multimedia en gaming, prima te doen.
[
Voor 19% gewijzigd door
Jean Paul op 27-06-2016 16:02
]
Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security