Toon posts:

Geen wifi in kamer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb dus in mijn huis een modem staan maar
het internet komt niet tot in mijn kamer.
Een netwerkkabel trekken is voor mij geen oplossing.
Hoe zou ik dat het beste oplossen voor optimaal internet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Netwerken lezen en waarschijnlijk je startpost aanvullen en/of een goede router kopen voor WiFi?

Maar nog geen week geleden vond je het allemaal wel best?

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 27-06-2016 15:12 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-10 08:46
http://www.devolo.com/nl, opgelost! :-)
Voorbeeld: http://www.devolo.com/nl/Producten/dLAN-500-WiFi

[ Voor 43% gewijzigd door BliXem op 27-06-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

*knip*. Op de man.

[ Voor 29% gewijzigd door rens-br op 03-02-2017 16:43 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Gebruik zelf een Devolo product, werkt perfect. Overal wifi. En, nee, dat wist ik niet. Ik reageerde puur op zijn vraag. Dit kan een perfecte oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dLAN of een WiFi versterker zijn 2 mogelijkheden. Of je trekt een kabel naar een plek wat dichterbij en zet daar een tweede AP neer.....

Waarom is een kabel geen optie? Niet toevallig een loze leiding naar de zolder? Ik heb prima wifi op zolder, omdat ik op de 1e verdieping een extra AP heb. Maar ik zou zo een kabel naar zolder kunnen trekken door een ongebruikte leiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 23:33
U werkt bij devolo ofzo? Sowieso is de aangedragen oplossing niet de beste aangezien het voorbeeld al geen MiMo doet. Een Comtrend of Zyxel setje met deze techniek is veel sneller en betrouwbaarder aangezien deze bij bepaalde situaties ook over de nul+aarde kan draaien. Over een enkele stroomgroep haal je dan ongeveer 300-350 Mb/s bij weinig interferentie althans... een kabel is echt altijd beter.

Maar de echte vraag is natuurlijk: wat heeft Lukas zelf al gevonden qua mogelijkheden? Hier zijn sowieso talloze topics over te vinden en om na een week klakkeloos weer een nieuw topic te starten over hetzelfde probleem getuigd van weinig stijl of een erg jonge leeftijd ;)

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Jim423 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 00:05:
[...]

U werkt bij devolo ofzo? Sowieso is de aangedragen oplossing niet de beste aangezien het voorbeeld al geen MiMo doet. Een Comtrend of Zyxel setje met deze techniek is veel sneller en betrouwbaarder aangezien deze bij bepaalde situaties ook over de nul+aarde kan draaien. Over een enkele stroomgroep haal je dan ongeveer 300-350 Mb/s bij weinig interferentie althans... een kabel is echt altijd beter.
Nee, ik werk niet bij devolo. Het is een oplossing, dit kan doorgevoerd worden. Ik heb niet gezegd dat dit de snelste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
BliXem schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Nee, ik werk niet bij devolo. Het is een oplossing, dit kan doorgevoerd worden. Ik heb niet gezegd dat dit de snelste oplossing is.
Toch knap dat je op basis van de info die TS geeft hoe groot het stroomnetwerk is en hoeveel verstoring daarop plaats vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
pacificocean schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:49:
[...]

Toch knap dat je op basis van de info die TS geeft hoe groot het stroomnetwerk is en hoeveel verstoring daarop plaats vindt.
Weet ik, ik ben waarzegger van beroep. Dit is wat ik doe. :F
Pagina: 1