............Die kan ik dus nergens vinden zouden die ook ergens los verkocht worden? in verschillende kleuren.?
bedoel je gewoon de frontjes van je kast of echt de frontjes van de cd speler zelf?
als je het eerste bedoeld kun je zo een paar ophalen bij je pcboer
als je het eerste bedoeld kun je zo een paar ophalen bij je pcboer
ja ik bedoel van de cd rom zelf en ook van de floppy drive dit is best prutserig spul dus ik vroeg me af of die los te krijgen zijn maar dat zal dan wel niet......
Verwijderd
Lijkt mij ook inderdaad, en voor floppy ook wel maar niet zoveel.Op dinsdag 26 juni 2001 01:28 schreef Bigs het volgende:
Elk merk CD-Rom heeft toch een ander frontje
Als je perse een ander kleurtje wilt kun heus wel mooi spuiten. Voor floppy geen probleem, maar voor cd-rom weer wat lastiger.
je kunt ook comntact opnemen met de fabrikant voor een extra frontje... kheb je altijd een reserve, mocht je de eerste verkloten met modden.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik heb die van mij gewoon gespoten..
Je makkelijk want je kan het hele frontje eraf halen..
Ook me digidoc 5 en me livedrive heb ik zo gedaan.
zonde!Op dinsdag 26 juni 2001 03:23 schreef Dromer het volgende:
Ik heb die van mij gewoon gespoten..
Dat heb ik dus gedaan het lukte goed, het spuiten alleen toen ik terug kwam (spullen lagen buiten) zat er allemaal troep in gedonderd......grrrrrrrr!!!!!!!!!!!Op dinsdag 26 juni 2001 01:37 schreef P5ycho het volgende:
je kunt ook comntact opnemen met de fabrikant voor een extra frontje... kheb je altijd een reserve, mocht je de eerste verkloten met modden.
tip voor spuiten:Op dinsdag 26 juni 2001 11:15 schreef dragak het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan het lukte goed, het spuiten alleen toen ik terug kwam (spullen lagen buiten) zat er allemaal troep in gedonderd......grrrrrrrr!!!!!!!!!!!![]()
x 1000!!!
leg datgene wat je wil spuiten in een (grote) doos, als je klaar bent met spuiten laat je die dampen of wat het ook is er ffkes een minuutje ofzo uitgaan, en dan doe je de doos dicht
geen vogel die erin schijt
its amazing mike
edit: BUITEN DUS!
Dankjewel voor de tip.Op dinsdag 26 juni 2001 11:17 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
tip voor spuiten:
leg datgene wat je wil spuiten in een (grote) doos, als je klaar bent met spuiten laat je die dampen of wat het ook is er ffkes een minuutje ofzo uitgaan, en dan doe je de doos dicht
geen vogel die erin schijt
its amazing mike
edit: BUITEN DUS!
dit is mn eerste grove fout geweest in 3 jaar .................. komt misschien door de warmte......klote frontjes als et niet lukt.
Pagina: 1