[Forum] Opgelost vinkjes verdwenen uit overzicht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Ik kan een .plan bericht gemist hebben, maar waar zijn de vinkjes gebleven die aangaven dat een post is beantwoord?

Ik zie deze sinds enige tijd niet meer in de forumoverzichten.

Informatie:
Browser: IE11 & Chrome
Ingelogd en niet ingelogd.

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 27-06-2016 16:15 ]

Beste antwoord (via rens-br op 28-06-2016 09:15)

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Hero of Time schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:27:
Weer eentje die door de introductie van sass naar voren is gekomen? Het is een mooi systeem, maar er komt zo nu en dan een bug naar voren die er eerst niet was. Op zich niet zo verbazend, de CSS die jullie gebruiken is redelijk veel en dat allemaal foutloos in sass implementeren is niet even gedaan. ;)
Foutje van mij bij wat refactoring van de SCSS. Heb hem i.i.g. terug gezet. Terug bij de volgende release.

Alle reacties

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk eerder dat dat een bug is... We gaan er naar kijken :)

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Weer eentje die door de introductie van sass naar voren is gekomen? Het is een mooi systeem, maar er komt zo nu en dan een bug naar voren die er eerst niet was. Op zich niet zo verbazend, de CSS die jullie gebruiken is redelijk veel en dat allemaal foutloos in sass implementeren is niet even gedaan. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • Beste antwoord

• Inspector
Foutje van mij bij wat refactoring van de SCSS. Heb hem i.i.g. terug gezet. Terug bij de volgende release.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Inspector schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:14:
[...]

Helemaal top! Dankjewel.

• Inspector
We hebben inderdaad echt enorm veel CSS. Meeste werk nu is alle losse CSS bestanden extraheren naar seperate partials zodat het echt herbruikbaar wordt en elementen context onafhankelijk gebruikt kunnen worden. Dat tezamen met de invoering van heel veel variabelen om beheer eenvoudiger te maken en met het terug dringen van kleuren en grijstinten zorgt inderdaad voor wat meer stylefouten dan normaal. Dat zou echter uiteindelijk allemaal juist minder moeten worden ;)

• Inspector
rens-br schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:15:
[...]

Helemaal top! Dankjewel.
Kon niet wachten :p Bij deze gereleased :D
Pagina: 1