Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een nieuwe videokaart voor WoW: legion
Ik heb momenteel een GeForce GTX 770 en kan WoW nog aardig trekken, maar voor legion wil ik graag op de beste settings kunnen spelen. Ik heb een intel i5-4670k om compatibel mee te zijn.
Wat is je budget?
Zo rond de 200-350 euro, kan wat speling in zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, het liefst een goed price/quality kaart.
Zoals eerder gezegd gebruik ik hem voor wow legion
Ik heb al rondgekeken en mijn oog viel op de nieuwe gtx 1070, maar die is qua prijs toch net een beetje te duur voor mij. Toen kwam ik de Radeon RX 480 tegen die uitkomt, maar ik las ook weer wat over een 480x die moet komen(wat is het verschil). Kortom, advies voor een goede videokaart voor World of Warcraft Legion om op hoogste settings te draaien! Alvast bedankt!
Ik zoek een nieuwe videokaart voor WoW: legion
Ik heb momenteel een GeForce GTX 770 en kan WoW nog aardig trekken, maar voor legion wil ik graag op de beste settings kunnen spelen. Ik heb een intel i5-4670k om compatibel mee te zijn.
Wat is je budget?
Zo rond de 200-350 euro, kan wat speling in zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, het liefst een goed price/quality kaart.
Zoals eerder gezegd gebruik ik hem voor wow legion
Ik heb al rondgekeken en mijn oog viel op de nieuwe gtx 1070, maar die is qua prijs toch net een beetje te duur voor mij. Toen kwam ik de Radeon RX 480 tegen die uitkomt, maar ik las ook weer wat over een 480x die moet komen(wat is het verschil). Kortom, advies voor een goede videokaart voor World of Warcraft Legion om op hoogste settings te draaien! Alvast bedankt!