Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 786735

Topicstarter
Hallo whatsappers,

Een tijdje terug heb ik op een verkeerd knopje gedrukt, want zodra ik mijn emoji toetsenbord open op whatsapp dan neemt deze meteen mijn hele scherm in. Dit is vrij irritant omdat ik heel slecht bij de emoji's zelf kom. Weet iemand hoe ik het emoji toetsenboard kan halveren of kleiner kan maken? Alvast bedankt!

De telefoon die ik gebruik is de LG Nexus 5X, die 'enrolled' staat in het Android Beta Program N.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:07
kan je aangeven wat je zelf al hebt onderzocht en gedaan?

zijn het overigens de ingebakken emoji's van WhatsApp, of die icoontjes ook in andere apps bij je keyboard zitten (welk keyboard je dan gebuikt is ook nuttig om te weten)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Precies hetzelfde probleem hier met een Nexus 6p ook Enrolled in het Beta program.

Zit in de Android release denk ik. Even wachten tot de volgende uit is en dan zal het vast verholpen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 786735

Topicstarter
De acties die ik al heb ondernomen zijn het instellingen doorzoeken naar 'emoji instellingen' of iets toetsenbord-gerelateerd op whatsapp en in de instellingen app.
Overigens heb ik het over de whatsapp emoji's en niet het ingebouwde emoji toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
(jarig!)
Anoniem: 786735 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:47:
De acties die ik al heb ondernomen zijn het instellingen doorzoeken naar 'emoji instellingen' of iets toetsenbord-gerelateerd op whatsapp en in de instellingen app.
Overigens heb ik het over de whatsapp emoji's en niet het ingebouwde emoji toetsenbord.
Kun je screenshots plaatsen van je probleem? Het is nu nog erg vaag?

Als het de Whatsapp icoontjes betreft. Heb je al geprobeerd de cache van Whatsapp te verwijderen en eventueel opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:56
Ik heb hetzelfde, ook een Nexus 5X, Android Beta. Ik denk dat het een probleem is tussen Android Beta en Whatsapp. Op reddit staan wat onderwerpen erover, maar geen oplossingen. Als je bij die onderwerpen kijkt naar de gebruikte android versie, is het altijd Beta. Ik ben bang dat we het hier nog even mee moeten doen...

[ Voor 16% gewijzigd door Tomvanschayk op 27-06-2016 16:12 ]

Pagina: 1