software developer pensioen idee

Pagina: 1
Acties:

• waktak
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-08 09:49
Ik ben op zoek naar een origineel uitzwaai cadeau voor een collega die op ons laboratorium alle IT zaken regelde. Hij vindt het nog steeds leuk om thuis projectjes te schrijven, dus ik dacht aan een raspberry pi - / arduino board setje of iets dergelijks. Ook een deurmat met "there's no place like 127.0.0.1" erop leek me erg leuk.

Hebben jullie nog een goed idee waarmee deze beste man zijn vrije tijd mee zou kunnen vullen?

[ Voor 9% gewijzigd door waktak op 27-06-2016 10:56 ]

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 14:51

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Een origineel cadeau is vooral een persoonlijk iets en aangezien wij de beste man niet kennen wordt het lastig en al heel snel een opsomtopic met verwijzingen naar thinkgeek en co.

Ik zou juist iets kiezen dat niets met zijn (ex)-werk te maken heeft. Kies iets dat aansluit bij zijn (andere) hobbies. Ik kies meestal iets waar iemand de komende jaren nog iets aan heeft en/of een éénmalige happening (ballonvaart, parachutesprong, ferrari voor een dag, etc) en daarnaast iets ludieks dat - al dan niet subtiel - hint naar zijn ex-collega's. Maar wat dat is, is lastig op afstand te bepalen.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!