dvdspeler overhoop met dit systeem

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik zit sinds enige tijd met een probleem opgezadeld wat me onderhand gruwelijk de strot gaat uithangen!! :(

Ik heb sinds kort een Kt7a gekocht en sindsdien doet mijn dvd-speler raar.
Consant vastlopers, zowel met gewoon afspelen als rippen etc.

Vanmiddag in m'n andere systeem geprobeerd en daar draait ie als een trein dus ik ga ervan uit dat het iets in de bios is ofzo, die heb ik onlangs geflashed naar ZT.

In m'n sig staan de specs van dit systeem, mocht het verhaal niet helemaal duidelijk zijn dan hoor ik het wel

Alvast bedankt..

• ScooBY_DoO
Ik draai trouwens windows ME & Win2k op dit systeem met op ME de via 4-in-1 31 en op win2k heb ik versie 29 staan.......

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
ik heb sinds mijn nieuwe Asus A7M266 ook performance problemen. Ik had op mijn oude PC een read van ongeveer 12 speed maar nu mag ik blij zijn als ik de 6 haal, voor cd's kopieeren is dit wel balen. btw mijn plextor A1210 read is ook een stuk lager.

...

• ScooBY_DoO
Ik heb een tip gehad...... ipv DMA op PIO4 zetten, nu doet ie het wel naar behoren!
;)

• maddog_rvo
  • Laatst online: 08-04 14:13
Scoobydoo welk merk dvd heb je ??

/edit
ik gok een creative
/edit

• ScooBY_DoO
Lite-On........ hoezo?

• maddog_rvo
heb hetzelfde probleem (ongeveer) alleen dan met creative, ik stop er een cd in en als hij moeite heeft om de cd in te lezen dan hangt mn pc gewoon, krijg dan ook de dvd speler niet meer open tenzij ik reset doe :?

• ScooBY_DoO
en je hebt hem ook op dma staan??
zoja dan dus ok op pio4 proberen, heeft bij mij geholpen

• maddog_rvo
zal het thuis es ff proberen

• ScooBY_DoO
ok ik hoor het wel.........

suc6

• maddog_rvo
:'( lukt ook al niet.
koop nooit meer cd-speler of dvd-speler of brander van creative :(

Verwijderd

hallo ik was op zoek ..1e x. en ik las het allemaal over die dvd's nou heb ik zelf dat probleem ook gehad met aopendvd12/40 alles geprobeerd/ik dacht dat hij kadoek was.. dus nieuwe gekocht!!(aopen gesloopt)..nieuwe:(CREATIVE...:)12/40..en wat denk je?..F***ding deed het ook..MAAR NU.... heb ik in de bios de dvd op auto gezet en gezet...en gewoon dma weer aan en hij heeft nog nooit zo snel data overgeplant naar hd...:))...maar ja pc's!!! you never know what you get... ik hoop dat iemand er wat aan heeft........GREETINGS

• ScooBY_DoO
ja bij mij deed ie dat dus niet meer..... sinds nieuwe mobo... van soltek ---> abit MOET ik um op pio4 zetten en van dma af anders loopt ie constant vast

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op donderdag 28 juni 2001 20:58 schreef ScooBY_DoO het volgende:
ja bij mij deed ie dat dus niet meer..... sinds nieuwe mobo... van soltek ---> abit MOET ik um op pio4 zetten en van dma af anders loopt ie constant vast
Domme vraag maar waar doe je dat?
In de BIOS?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

in de bios je secondary master/slave op auto zetten...en dma onder systeem/aparaatbeheer/:dvd/instellingen aan/uit
succes.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op vrijdag 29 juni 2001 01:50 schreef cobain het volgende:
in de bios je secondary master/slave op auto zetten...en dma onder systeem/aparaatbeheer/:dvd/instellingen aan/uit
succes.
Ok,bedankt :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Pagina: 1