Toon posts:

Piii-700e Slot 1 Welk bijpassend mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een p3-700e slot 1 gaan kopen maar welk moederbord moet ik daarbij nemen prijs max 400,- ik wil m stabiel kunnen clocken op 933... en ik koop dan een geforce2 gts. ik heb nu mn oude geheugen 256meg 100mhz dimm kan ik dat dan houden of moet ik het omruilen voor 133mhz geheugen ? en welk goed mobo heeft evt. ook een u2wscsi aansluiting dat kan weliswaar niet voor 400 maar ben wel benieuwd hoe duur en of dat goed werkt. alvast bedankt

Verwijderd

ABIT BE6-RV2 !!!

En er is grote kans dat je gewoon je 100Mhz kunt gebruiken tot ongeveer 140Mhz FSB, Ligt er net aan wat voor PC100 geheugen je hebt :)

Greets ShaDoW

Verwijderd

ik zou voor een asus p3v4x gaan loopt superstabiel.
ik heb er zelf ook 1 en ik draai met een fsb van 150stabiel.ik heb wel pc133 geheugen .

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

ik zou ook voor de asus p3v4x gaan omdat deze ook de optie heeft om je mem lager te laten draaien dan je bus dus 3/4 van 133

Click hier niet

Verwijderd

Ikzelf heb een Asus p3v4x met een PIII 600@744 Mhz stabiel. Perfect bord.

Het geheugen is pc100. dus vermoedelijk kan het nog verder als ik pc133 neem.

Verwijderd

Wat hierboven staat is ook erg goed, maar overweeg ook eens de MSI BX-Master, met zijn vooloper 6163Pro loop ik met een 550E slot 1 op 825MHz en 150MHz FSB?Memory. http://skyscraper.fortunecity.com/siliconvalley/500/39.html
inclusief foto's en de montage van de Alpha/
Delta combo...NL

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:36
T is niet je vraag, maar mijn advies is: Als je een BX-board wil upgraden koop dan een PentiumIII of CeleronII. Ben je echter van plan een nieuw Mobo en CPU je kopen, koop dan afhankelijk van je budget een AMD Thunderbird of Duron, dan heb je veel meer power voor minder/evenveel geld! Zo is een Thunderbird 800 evenduur als een PentiumIII 700, dus dat lijkt me geen moeilijke keuze...

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor jullie reacties ik had die asus p3v4x ook al op het oog... voor 300 piek in de pricewatch... die abit be6 heb iemand die ik ken die was er niet zo tevreden mee geloof ik en ik heb nu een abit bh6 met celeron 333 mendocino...
maar het moet sneller ofcourz. ik wil intel nemen persoonlijk heb ik dat liever dan amd.
bedankt

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

De ABIT BE6-2 is anders toch echt een niet te versmaden moederbord. Mijn PIII-700 draait heel erg lekker en heb nergens problemen mee. En overklokken is natuurlijk heel erg simpel!

Ik ga mijn PIII-700 trouwens toch naar 933 MHz. overklokken... En dan de GeForce DDR ook maar overklokken. Thank you, ABIT, voor dit stabiele, prachtige mobo!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1