Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• maxh22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 20:17
Sinds kort wil weer een nieuwe telefoon kopen( nu heb ik de letv le 1), alleen ik twijfel tussen 2 toestellen.
De le max 2 van leeco of de oneplus 3.

De specificaties zijn erg verschillend:
De oneplus 3 heeft een 5.5 inch 1080p Full HD AMOLED scherm.
De le max 2 heeft een 5.7 inch 1440p IPS scherm.

De oneplus 3 heeft een 16MP camera.
de le max 2 heeft een 21 MP camera.

De oneplus 3 heeft ook nog NFC.

Ik kan zelf niet echt kiezen tussen deze 2 telefoons en daarom hoop ik nog wat extra informatie te winnen over deze 2 telefoons!

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
maxh22 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:42:
Ik kan zelf niet echt kiezen tussen deze 2 telefoons en daarom hoop ik nog wat extra informatie te winnen over deze 2 telefoons!
Naar wat voor informatie ben je op zoek? Er is genoeg te vinden op internet over beide modellen namelijk.

Verder kun je nog aangeven wat je verdere eisen zijn voor je telefoon. Budget, ram, rom, processor e.d.

• maxh22
Ik ben meer opzoek naar de gebruiksverschillen. Tot nu toe heb ik alleen nog echt reviews gelezen van mensen die of alleen een oneplus 3 hadden of alleen een leeco le max 2 en niet beiden.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

maxh22 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:42:
Ik ben meer opzoek naar de gebruiksverschillen. Tot nu toe heb ik alleen nog echt reviews gelezen van mensen die of alleen een oneplus 3 hadden of alleen een leeco le max 2 en niet beiden.
Als 10 mensen iets roepen over de Plus3 en 10 anderen over de Max2, heb je toch 20 meningen die je kan gebruiken? Tenzij het reviews zijn van allemaal 1 zin per stuk, zal er vast wel iets over de verschillen in staan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• maxh22
Ja, maar meestal heb je dan reviews die de telefoon helemaal de hemel in prijzen. Ik zoek dus een eerlijk onafhankelijke review van deze 2 telefoons die tegenover elkaar worden gezet. Ik heb er al een paar gevonden, maar deze worden meestal gesponsord door het bedrijf zelf...

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
maxh22 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:52:
Ja, maar meestal heb je dan reviews die de telefoon helemaal de hemel in prijzen. Ik zoek dus een eerlijk onafhankelijke review van deze 2 telefoons die tegenover elkaar worden gezet. Ik heb er al een paar gevonden, maar deze worden meestal gesponsord door het bedrijf zelf...
De review van de OnePlus 3 van tweakers verschijnt vandaag als het goed is op de fp. Tweakers reviewt de apparaten onafhankelijk en zonder sponsoring van de fabrikant. Dus die kan je gebruiken als objectief. Het is nu alleen nog een kwestie van een onafhankelijke review van de Leevo Le Max 2 vinden.

Overigens is het wel handig om even te kijken welke frequenties de Leevo ondersteund, het zou zomaar kunnen zijn dat band 20 ontbreekt, waardoor de 4G dekking beperkt is.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 28-06-2016 09:57 ]

• maxh22
rens-br schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:55:
[...]

De review van de OnePlus 3 van tweakers verschijnt vandaag als het goed is op de fp. Tweakers reviewt de apparaten onafhankelijk en zonder sponsoring van de fabrikant. Dus die kan je gebruiken als objectief. Het is nu alleen nog een kwestie van een onafhankelijke review van de Leevo Le Max 2 vinden.

Overigens is het wel handig om even te kijken welke frequenties de Leevo ondersteund, het zou zomaar kunnen zijn dat band 20 ontbreekt, waardoor de 4G dekking beperkt is.
Daar had ik gelukkig al naar gekeken. Nou ik ga nog maar even zoeken :P

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:03
De LeEco Le Max 2 ondersteund zowel de 800mHz als 2600mHz 4G frequenties.
Pagina: 1