Mijn vraag
Sinds deze week is het mij opgevallen dat er nog al een knetterend geluid van mijn voeding afkomt. Ik heb geprobeerd het geluid op te nemen met mijn telefoon alleen klinkt het knetterende geluid hier flink wat heftiger dan dat het in werkelijkheid is. Misschien dat jullie mij kunnen helpen om te identificeren waar dit geluid vandaan komt en of dit geluid het begin is van het einde van mijn voeding.
Geknetter: https://dl.dropboxusercon...48/Tikkende%20Voeding.m4a
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb wat research gedaan op internet maar ben hier niet veel wijzer van geworden. De een zegt dat het geen kwaad kan en de ander zegt weer dat de voeding langzaam aan het sterven is. Soms werd ook aangeraden een stresstest te doen om te kijken of het geluid dan erger werd, wat bij mij niet het geval is. De meest voor de hand liggende oplossing, een nieuwe kabel, heb ik ook al geprobeerd. Dit gaf helaas geen succes.
Omdat in de tijd dat ik deze pc heb samengesteld mij deze voeding werd aangeraden (op tweakers) hoop ik niet dat deze voeding het nu al begeeft.
Sinds deze week is het mij opgevallen dat er nog al een knetterend geluid van mijn voeding afkomt. Ik heb geprobeerd het geluid op te nemen met mijn telefoon alleen klinkt het knetterende geluid hier flink wat heftiger dan dat het in werkelijkheid is. Misschien dat jullie mij kunnen helpen om te identificeren waar dit geluid vandaan komt en of dit geluid het begin is van het einde van mijn voeding.
Geknetter: https://dl.dropboxusercon...48/Tikkende%20Voeding.m4a
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 309,- | € 309,- |
1 | ASRock Z97 Pro4 | € 98,49 | € 98,49 |
1 | MSI Radeon R9 280 Gaming 3G | € 0,- | € 0,- |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 83,95 | € 83,95 |
2 | Iiyama XU2390HS Zwart | € 158,- | € 316,- |
1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64bit | € 74,98 | € 74,98 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,95 | € 28,95 |
1 | Razer BlackWidow Tournament Stealth 2014 (US-Layout) | € 79,99 | € 79,99 |
1 | Razer Deathadder Chroma | € 73,80 | € 73,80 |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,41 | € 52,41 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.153,52 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb wat research gedaan op internet maar ben hier niet veel wijzer van geworden. De een zegt dat het geen kwaad kan en de ander zegt weer dat de voeding langzaam aan het sterven is. Soms werd ook aangeraden een stresstest te doen om te kijken of het geluid dan erger werd, wat bij mij niet het geval is. De meest voor de hand liggende oplossing, een nieuwe kabel, heb ik ook al geprobeerd. Dit gaf helaas geen succes.
Omdat in de tijd dat ik deze pc heb samengesteld mij deze voeding werd aangeraden (op tweakers) hoop ik niet dat deze voeding het nu al begeeft.