De komende schooljaar begin ik met een opleiding waar ik elke dag een laptop bij nodig heb en er dus ook elke dag gemakkelijk mee zou kunnen reizen. Daarnaast game ik ook wel en heb op dit moment een oude PC maar wil ik dus overstappen naar een (gaming)laptop, een krachtige die zware spellen van tegenwoordig zoals onder andere Company of Heroes 2 en Battlefield 4 smooth zou kunnen draaien. Ik wil een SSD van of 128 GB of 256 GB en zeker een geheugenopslag van 1TB (HDD). 8-16 GB RAM?
Nou heb ik natuurlijk het allemaal zelf ook opgezocht alleen kan ik er nou niet uitkomen..
Ik heb namelijk op coolblue gecheckt wat ik het beste zou kunnen aanschaffen met een budget van max 1150 Euro en ben er op uitgekomen dat een MSI het beste uitkomt alleen zou ik graag van de experten hier adviezen willen krijgen wat ik het beste zou kunnen aanschaffen en of deze MSI het wel waard is.
Btw, het liefst MSI/Asus/Acer.
- Anony
Nou heb ik natuurlijk het allemaal zelf ook opgezocht alleen kan ik er nou niet uitkomen..
Ik heb namelijk op coolblue gecheckt wat ik het beste zou kunnen aanschaffen met een budget van max 1150 Euro en ben er op uitgekomen dat een MSI het beste uitkomt alleen zou ik graag van de experten hier adviezen willen krijgen wat ik het beste zou kunnen aanschaffen en of deze MSI het wel waard is.
Btw, het liefst MSI/Asus/Acer.
- Anony