Nieuwe gaming muis

Pagina: 1
Acties:

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-02 19:59
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik heb mijn oude muis, de matcatz r.a.t. 5, na 2 jaar toch opzijgelegd en zoek een nieuwe. Nu heb ik dus een aanbod gekregen om een g502 te kopen voor 47 euro.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
50 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Niks geen voorkeuren in merken maar wil een "flawless" sensor.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik gebruik hem bij mijn pc met een i5 3570k en r9 280. De games die ik vaak speel in willekeurige volgorde zijn: cs:go, overwatch, gtaV, witcher 3, league of legends en battlefield.

• Amsterdamn
  • Laatst online: 19-01 14:03
G502 is the way to go. Heb hem zelf en ik wil niks meer anders. Maar als je grote handen hebt kan dit een ander verhaal zijn.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• doebbalapoent11
Hamza schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:46:
G502 is the way to go. Heb hem zelf en ik wil niks meer anders. Maar als je grote handen hebt kan dit een ander verhaal zijn.
hallo,

mijn handen zijn 18 cm van net bij het begin na de pols, tot het tipje van mijn middelvinger.
mooi dat u er plezier aan beleefd, maar is de muis te zwaar voor flickshots als u daar verstand van heeft?

~youri

• Amsterdamn
:>
doebbalapoent11 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:52:
[...]

hallo,

mijn handen zijn 18 cm van net bij het begin na de pols, tot het tipje van mijn middelvinger.
mooi dat u er plezier aan beleefd, maar is de muis te zwaar voor flickshots als u daar verstand van heeft?

~youri
Nee zeker niet, daarnaast kan je met de Logitech gaming software de muis aanpassen naar je wens.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• doebbalapoent11
Hamza schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:02:
:>
[...]

Nee zeker niet, daarnaast kan je met de Logitech gaming software de muis aanpassen naar je wens.
Dat klinkt super!
PS: ik heb geregeld dat ik de g502 van een vriend morgen even thuis mag testen _/-\o_

• Amsterdamn
doebbalapoent11 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:09:
[...]

Dat klinkt super!
PS: ik heb geregeld dat ik de g502 van een vriend morgen even thuis mag testen _/-\o_
Check ook de reviews.

pricewatch: Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse ;)

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-02 16:09
De g502 is DE muis voor gamen je kan het gewicht afstellen met een paar gewichtjes. En via de Logitech software kan je de rest instellen.

• doebbalapoent11
Heijmenberg99 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:31:
De g502 is DE muis voor gamen je kan het gewicht afstellen met een paar gewichtjes. En via de Logitech software kan je de rest instellen.
Fijn dat iedereen er zulke goede ervaringen mee heeft! 47 euro is wel echt een goede deal of niet?? :+

• doebbalapoent11

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heijmenberg99 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:31:
En toch zou ik eerder aanraden op ook eens langs de Mediamarkt te gaan om er wat in je handen te houden. Uiteindelijk heef toch iedereen verschillende voorkeuren.

• doebbalapoent11
Sissors schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:45:
[...]

En toch zou ik eerder aanraden op ook eens langs de Mediamarkt te gaan om er wat in je handen te houden. Uiteindelijk heef toch iedereen verschillende voorkeuren.
Zoals eerder vermeld heb ik geregeld dat ik die van een vriend kan proberen. Maar toch bedankt voor uw input!
Pagina: 1