Reviewscore zichtbaar voor publicatie review?

Pagina: 1
Acties:

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
Hoi,

Zover ik weet heeft de Tweakers redactie nog geen review van de OnePlus 3 geplaatst. Toch staat er op de productpagina van deze telefoon al een reviewscore van de redactie. Dit lijkt me een bug?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kwSrQyN.jpg

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Ik zie op de desbetreffende pagina geen review van de redactie. Ook uit je screenshots kan ik dat niet opmaken. Waar doel je precies op?

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Inspector schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:44:
Ik zie op de desbetreffende pagina geen review van de redactie. Ook uit je screenshots kan ik dat niet opmaken. Waar doel je precies op?
Ik gok op dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Dfls19H4w6PjB7jiA6vlxEUu/full.png

Dat lijkt me niet afkomen van de gebruikersreviews (daar wordt immers met sterren gewerkt) dus moet het wel redactioneel zijn?

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Ah zo! Hij is ook niet klikbaar in het geval van de one plus 3 waardoor het ook lastig te verklaren is. Daardoor kreeg ik het gevoel dat de review al klaar zou staan met het product gekoppeld en dat lijkt te kloppen. Typisch geval dus van de de status niet gechecked op de plaats. Ga er een ticket voor aanmaken :) thnx. Ps iig weet je nu de redactionele score vast ;)

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
Inspector schreef op maandag 27 juni 2016 @ 00:11:
Ah zo! Hij is ook niet klikbaar in het geval van de one plus 3 waardoor het ook lastig te verklaren is. Daardoor kreeg ik het gevoel dat de review al klaar zou staan met het product gekoppeld en dat lijkt te kloppen. Typisch geval dus van de de status niet gechecked op de plaats. Ga er een ticket voor aanmaken :) thnx. Ps iig weet je nu de redactionele score vast ;)
Precies dat idee had ik ook. En ja, is er alvast mooi een tipje van de sluier opgelicht ;), die telefoon is goed bevallen op de redactie