Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
euhm kan je dit niet in feedback oid posten?
want hier hoort het ook niet
nou ja het is maar afwachten tot een slotje of een move
want hier hoort het ook niet
nou ja het is maar afwachten tot een slotje of een move
Je hebt een antwoordt op je vraag toch ?
En je bent niet lang genoeg geregistreerd/hebt niet genoeg postings om dat forum te kunnen zien.
[topic=162982]
En je bent niet lang genoeg geregistreerd/hebt niet genoeg postings om dat forum te kunnen zien.
[topic=162982]
GoT is ziek, ik meen het echt als ze iets niet bevalt of niet goed staat word je verwijst naar een niet bestaand forum onderdeel en sluiten je post. Erg slim. GoT=DoM Domme Ondernemende Mensen
Heb je de links die ik je heb gegeven al gelezen ?Op dinsdag 26 juni 2001 00:19 schreef Cloontje het volgende:
GoT is ziek, ik meen het echt als ze iets niet bevalt of niet goed staat word je verwijst naar een niet bestaand forum onderdeel en sluiten je post. Erg slim. GoT=DoM Domme Ondernemende Mensen
Misschien begrijp je het dan meer.
Lekker slim hoe moet je daar dan posten, ik ben dan niet misschien slim, maar GoT = DoM
euhmOp dinsdag 26 juni 2001 00:19 schreef Cloontje het volgende:
GoT=DoM Domme Ondernemende Mensen
wat een afkorting, is net zoiets als
abcdef= igfeom = ik ga ff een ommetje maken
Je kan daar dus pas na een bepaalde tijd posten.Op dinsdag 26 juni 2001 00:21 schreef Cloontje het volgende:
Lekker slim hoe moet je daar dan posten, ik ben dan niet misschien slim, maar GoT = SliM
Je moet even geduld hebben en je dus netjes gedragen
Verwijderd
Ach een beetje klassejustitie noemen ze hier vernieuwend. Beperking van vrijheden noemen ze een verbetering en opdeling een uitkomst.
Volgens mij heeft Botha alle aandelen opgekocht.
Als jij nou gewoon reageert met 'maar ik kan nog niet in dat forum' ipv hier een nutteloos topic te openen..Op dinsdag 26 juni 2001 00:19 schreef Cloontje het volgende:
(dan gebeurde er nog niks
Verwijderd
Is geen klassejustitie, en ook geen beperking van vrijheden, alleen om te voorkomen dat iedereen zich hier aanmeld om alleen in sg en NST&M te gaan posten.Op dinsdag 26 juni 2001 00:25 schreef okidokie het volgende:
Ach een beetje klassejustitie noemen ze hier vernieuwend. Beperking van vrijheden noemen ze een verbetering en opdeling een uitkomst.
Ja maar dan gaat iedereen toch posten op de verkeerde plekOp dinsdag 26 juni 2001 00:29 schreef albundy33 het volgende:
[..]
Is geen klassejustitie, en ook geen beperking van vrijheden, alleen om te voorkomen dat iedereen zich hier aanmeld om alleen in sg en NST&M te gaan posten.
Als Cloontje zo doorgaat, loopt ie het risico dat ie nooit een glimp van de hidden forums op zal vangen. En ja, dit is een waarschuwing.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()