Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een goede processor en videokaart om games op hoge instellingen te kunnen gaan spelen. Mijn processor is namelijk al 6 jaar oud en mijn videokaart is ook al niet meer de niewste
. Maar tegelijkertijd moeten ze ook goed gekoelt blijven.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€750 exclusief verzend kosten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb geen specifiek merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik neem een upgrade kit omdat mijn andere PC onderdelen voor de rest nog goed zijn. Mijn processor heeft al moeite om CS:GO te spelen. Ook heeft hij moeite on Minecraft met een goede texturepack te spelen. Verder moet ik ook mijn instellingen laag houden.
Titanfall kom ik rond de 20 FPS. (Medium settings. Low settings ~30 FPS) Dus mijn videokaart mag ook wel vernieuwd worden
. Ik heb expres een 550w voeding gekozen omdat mijn vader niet accoord gaat met een 450w (niet dat hij het betaald. Hij keurt het alleen)
Het belangrijkste is dat ik Minecraft en graphic games op goede instellingen kan spelen zonder dat ik lagg krijg. Ook moet het zo stil mogelijk blijven
Mijn lijstje:
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een goede processor en videokaart om games op hoge instellingen te kunnen gaan spelen. Mijn processor is namelijk al 6 jaar oud en mijn videokaart is ook al niet meer de niewste
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€750 exclusief verzend kosten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb geen specifiek merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik neem een upgrade kit omdat mijn andere PC onderdelen voor de rest nog goed zijn. Mijn processor heeft al moeite om CS:GO te spelen. Ook heeft hij moeite on Minecraft met een goede texturepack te spelen. Verder moet ik ook mijn instellingen laag houden.
Titanfall kom ik rond de 20 FPS. (Medium settings. Low settings ~30 FPS) Dus mijn videokaart mag ook wel vernieuwd worden
Het belangrijkste is dat ik Minecraft en graphic games op goede instellingen kan spelen zonder dat ik lagg krijg. Ook moet het zo stil mogelijk blijven
Mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | AMD Radeon RX 480 4GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 29,85 | € 29,85 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Corsair CX550M | € 66,75 | € 66,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 509,50 | |