Ik ben van plan om eindelijk eens een nieuwe Game PC aan te schaffen, omdat de mijne inmiddels ernstig verouderd is. Nu heb ik me weer een beetje verdiept in enkele zaken, maar ben grotendeels een leek.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil weer een tijdje vooruit kunnen mbt gamen en andere simpelere taken, maar gezien mijn budget verwacht ik geen ultra hoge resoluties ofzo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max ligt rond de 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hier alleen om het samenstellen van een desktop zonder randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een ssd schijf van rond de 500GB en zit te twijfelen tussen een Samsung 850 Evo en een Crucial BX200, maar weet niet of je het verschil gaat merken tussen de iets duurdere Samsung en de Crucial? Ook twijfel ik over de behuizing, want ik wil graag een betrouwbare kast en hoef geen kast die eruit ziet als een of andere Power Ranger
Oja en kan ik qua intern geheugen eerst vooruit met 8Gb?
Ga je overklokken?
[Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Eventuele tips mbt compatibiliteit van de onderdelen. Ook wil ik graag zelf het geheel assembleren, zodat ik hier ook kosten op kan besparen, maar heb dit nog nooit gedaan en weet niet of dit vestandig is?
Dit is wat ik tot nu toe ongeveer in gedachten heb:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil weer een tijdje vooruit kunnen mbt gamen en andere simpelere taken, maar gezien mijn budget verwacht ik geen ultra hoge resoluties ofzo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max ligt rond de 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hier alleen om het samenstellen van een desktop zonder randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een ssd schijf van rond de 500GB en zit te twijfelen tussen een Samsung 850 Evo en een Crucial BX200, maar weet niet of je het verschil gaat merken tussen de iets duurdere Samsung en de Crucial? Ook twijfel ik over de behuizing, want ik wil graag een betrouwbare kast en hoef geen kast die eruit ziet als een of andere Power Ranger
Oja en kan ik qua intern geheugen eerst vooruit met 8Gb?
Ga je overklokken?
[Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Eventuele tips mbt compatibiliteit van de onderdelen. Ook wil ik graag zelf het geheel assembleren, zodat ik hier ook kosten op kan besparen, maar heb dit nog nooit gedaan en weet niet of dit vestandig is?
Dit is wat ik tot nu toe ongeveer in gedachten heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,- | € 177,- |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,95 | € 86,95 |
1 | AMD Radeon RX 480 8GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Carbide 100R Standaard | € 43,95 | € 43,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 33,95 | € 33,95 |
1 | Corsair CX450M | € 51,57 | € 51,57 |
1 | Crucial BX200 480GB | € 112,73 | € 112,73 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 506,15 |