Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JosPrairievos
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-06-2024
In de flyer van Media Markt die a.s. maandag van start gaat, staan de Cashbackdagen vermeld. Bij iedere €100 die je uitgeeft aan een apparaat in bepaalde categorieën ontvang je €12,50 terug. Hieronder wat informatie die ik heb gekopieërd van de pagina die ze hierover hebben geopend:
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cashbackdagen.html

Apple doet in zijn geheel niet mee, met uitzondering van de MacBook Air.

Bijzondere actievoorwaarden: http://picscdn.redblue.de/doi/msh-pixelboxx-391340842/

Rekenvoorbeeld:
Rekenvoorbeeld

Categorieën:
  • Tablets
  • Desktops
  • Laptops
  • Tv’s
  • Wasmachines
  • Wasdrogers
  • Was-droogcombinaties
  • Fornuizen & kookplaten
  • (Inbouw) Koelkasten
  • Vriezers
  • Koel-vriescombinaties
  • (Inbouw & onderbouw)-Vaatwassers
  • (Inbouw)-Magnetrons & (stoom)ovens
  • Afzuigkappen
  • Wijnbewaarkasten
  • Inbouw-koffiemachines
  • E-bikes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:43

ITsEZ

parttime all-rounder

Ben benieuwd of het bij de producten komt te staan of dat het gewoon gokken wordt.. Fotografie lijkt in ieder geval niet mee te doen, bij de meeste artikelen kan je denk ik beter wachten op een leuke aanbieding, je titel is een beetje misleidend.. Bij 199 krijg je nogsteeds maar 12,5 cashback, de actie stelt naar mijn mening dan ook weinig voor.. Enkel leuk als je al specifiek iets op het oog had.

[ Voor 12% gewijzigd door ITsEZ op 26-06-2016 14:26 ]

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06 16:01
Dan koop toch iets voor een paar euro erbij? Als je onder de 12,50 blijft heb je dan sowieso nog meer korting ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-06 17:11
Kypo schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:27:
Dan koop toch iets voor een paar euro erbij? Als je onder de 12,50 blijft heb je dan sowieso nog meer korting ;)
Als je voor mij een
Tablets
Desktops
Laptops
Tv’s
Wasmachines
Wasdrogers
Was-droogcombinaties
Fornuizen & kookplaten
(Inbouw) Koelkasten
Vriezers
Koel-vriescombinaties
(Inbouw & onderbouw)-Vaatwassers
(Inbouw)-Magnetrons & (stoom)ovens
Afzuigkappen
Wijnbewaarkasten
Inbouw-koffiemachines
E-bikes

Van een paar euro weet te vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06 16:01
CCJJVV schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:38:
[...]

Als je voor mij een
Tablets
Desktops
Laptops
Tv’s
Wasmachines
Wasdrogers
Was-droogcombinaties
Fornuizen & kookplaten
(Inbouw) Koelkasten
Vriezers
Koel-vriescombinaties
(Inbouw & onderbouw)-Vaatwassers
(Inbouw)-Magnetrons & (stoom)ovens
Afzuigkappen
Wijnbewaarkasten
Inbouw-koffiemachines
E-bikes

Van een paar euro weet te vinden 8)7
Aah scherp... Ik zit in de zondag modus :p Maar idd dan wordt t n stuk lastiger!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 325315

Blijft een grappig spelletje van Mediamarkt. 4 weken terug bepaalde goederen gewoon met 100 euro in prijs te verhogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JosPrairievos
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-06-2024
Anoniem: 325315 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:17:
Blijft een grappig spelletje van Mediamarkt. 4 weken terug bepaalde goederen gewoon met 100 euro in prijs te verhogen.
Bij een community als Tweakers verwacht je toch dat we hier eens een keer mee stoppen.

Hoe kom je hier bij en wat voor een bewijs heb je? Tweakers heeft meermaals de prijzen voor de BTW-dagen in de gaten gehouden om zo de pricing te controleren. Hieruit is altijd gebleken dat de pricing gewoon klopt en marktconform is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
JosPrairievos schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:15:
[...]

Bij een community als Tweakers verwacht je toch dat we hier eens een keer mee stoppen.

Hoe kom je hier bij en wat voor een bewijs heb je? Tweakers heeft meermaals de prijzen voor de BTW-dagen in de gaten gehouden om zo de pricing te controleren. Hieruit is altijd gebleken dat de pricing gewoon klopt en marktconform is.
Over het algemeen, maar op individuele producten zaten er weldegelijk gekke uitschieters bij. Maar het meeste wordt gestuurd met uitsluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 15:40
ITsEZ schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:24:
Ben benieuwd of het bij de producten komt te staan of dat het gewoon gokken wordt.. Fotografie lijkt in ieder geval niet mee te doen, bij de meeste artikelen kan je denk ik beter wachten op een leuke aanbieding, je titel is een beetje misleidend.. Bij 199 krijg je nogsteeds maar 12,5 cashback, de actie stelt naar mijn mening dan ook weinig voor.. Enkel leuk als je al specifiek iets op het oog had.
Als je in de bijzondere voorwaarden kijkt zie je de volgende staffel:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7T5QSv8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:59
Ah, dat is zeer netjes. Vaak wordt je inderdaad gepakt op die ene euro die je er onder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 11:29
Vandaag net een laptop gekocht. Morgen maar terug om alsnog cashback te claimen. Anders maar terugbrengen en opnieuw kopen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-06 17:11
Erik-1980 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:00:
Vandaag net een laptop gekocht. Morgen maar terug om alsnog cashback te claimen. Anders maar terugbrengen en opnieuw kopen.......
Als die laptop er dan nog is O-)
Heb wel eens het zelfde gehad met een monitor. Paar dagen voor de aankondiging van de 21%btw weg ermee een monitor gekocht. Gelijk terug gebracht om hem te kopen tijdens die actie. 1dag voor de actie was de monitor er nog en wat denk je ik loop de winkel in naar de plek waar die stond plits verdwenen. Vroeg ik aan de vriendelijke man waar die was gebleven. Ja meneer die is net uitverkocht, had die dag ervoor nog 7 dozen zien staan 8)7

Maar goed je kan het natuurlijk altijd proberen grote kans dat de laptop er dan nog wel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Maar goed dat ik even gewacht heb met een laptop kopen. Laptop van 999 euro toch even leuke 125 euro korting. Nu hopen dat de laptop die ik wil nog beschikbaar is.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

JosPrairievos schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:15:
[...]

Er zijn altijd nog andere trucjes. Vrijdag toevallig een wasmachine besteld bij MediaMarkt, net even gecheckt en guess what? Opeens zijn diezelfde wasmachine en vele anderen van de website verdwenen :')

Morgen zou de wasmachine geleverd worden (vrijdagmiddag besteld, belofte van volgende dag in huis dus al niet waargemaakt*) Maar ik zal ze eens bellen over die cashback, als ze die niet willen geven annuleer ik de bestelling en nemen ze hem maar weer terug. (dankzij de extra bedenktijd wilde ik hem sowieso al annuleren om een andere te kopen, maar met deze korting zou ik hem wel nemen.

offtopic:
*: Volgens de dame van de klantenservice was dit omdat ik via Paypal betaald had. Daar werd veel fraude mee gepleegd waardoor bestellingen van hogere bedragen via Paypal manueel approved moeten worden. Geen idee wanneer ze dat eens hadden gedaan als ik niet zelf gebeld had, maar toen ik telefonisch precies de gegevens opnoemde die ik tijdens de bestelling ook ingevuld had was alles koek en ei :F
Mocht je dus iets bij MediaMarkt willen bestellen en het snel thuis wilt hebben, niet met Paypal betalen :)

[ Voor 43% gewijzigd door fsfikke op 26-06-2016 23:58 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andMax
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 20:50
Is deze actie ook geldig op de Philips Hue lampen. Zouden onder witgoed moeten vallen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

maxschouten schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:27:
Is deze actie ook geldig op de Philips Hue lampen. Zouden onder witgoed moeten vallen toch?
Witgoed is o.a. wasmachines, koelkasten, vaatwassers. Ik denk niet dat een sfeerlamp (want dat is Philips Hue) onder die categorie mag en kan vallen.

Andere vraag: stel, ik bestel iets via de online shop, mag ik dan in een fysieke vestiging terecht voor garantiekwesties? Alvast zeer bedankt. Ben eigenlijk te ongeduldig om nog 2 dagen te wachten tot 't ding bij de winkel zelf aankomt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Mocht je dus iets bij MediaMarkt willen bestellen en het snel thuis wilt hebben, niet met Paypal betalen :)
Gisteren (zondagavond om 20:00) via webshop van MM besteld en via PayPal betaald, vanochtend om 11:00 bezorger van PostNL aan de deur.... Dus.

Alleen nog even kijken of ik de cashback alsnog kan fixen, want het betreft een S2 tablet die nu in de cashback-folder staat. Volgens de FAQ op de actiepagina zou het moeten kunnen:
Ik heb vorige week iets gekocht waar nu cashback op zit. Kan ik dit voordeel claimen?
Ja, in de winkel heb je 2 weken prijsgarantie en krijg je het verschil terug.
Verder vind ik het erg onduidelijk waar nu wel en niet een cashback op te krijgen valt. Alle tablets, behalve de apple's?! Of alleen de producten waarbij staat "uit onze cashback folder"?

www.patrickbeuken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Patrick Beuken schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:50:
[...]

Gisteren (zondagavond om 20:00) via webshop van MM besteld en via PayPal betaald, vanochtend om 11:00 bezorger van PostNL aan de deur.... Dus.
Daar werd veel fraude mee gepleegd waardoor bestellingen van hogere bedragen via Paypal manueel approved moeten worden.
Die Tab is €388, dus schijnbaar geen probleem...

Vandaag gebeld, ik heb toevallig net de allerlaatste wasmachine gekregen die ze hadden, vandaar dat ie natuurlijk niet meer op de site stond. Ze hebben een verzoek ingediend om alsnog de korting toe te passen, mocht dat niet lukken halen ze hem weer op :)

[ Voor 24% gewijzigd door fsfikke op 27-06-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:21
Hallo ik snap er niks meer van...
Geldt het ook op onderstaande tv?
Volgens de mevrouw van de winkel niet waar ik naar toe heb gebeld....

http://www.mediamarkt.nl/...g-ue40j5200a-1410376.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victordroogh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2021
JosPrairievos schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:00:
In de flyer van Media Markt die a.s. maandag van start gaat, staan de Cashbackdagen vermeld. Bij iedere €100 die je uitgeeft aan een apparaat in bepaalde categorieën ontvang je €12,50 terug. Hieronder wat informatie die ik heb gekopieërd van de pagina die ze hierover hebben geopend:
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cashbackdagen.html

Apple doet in zijn geheel niet mee, met uitzondering van de MacBook Air.

Bijzondere actievoorwaarden: http://picscdn.redblue.de/doi/msh-pixelboxx-391340842/

Rekenvoorbeeld:
[afbeelding]

Categorieën:
  • Tablets
  • Desktops
  • Laptops
  • Tv’s
  • Wasmachines
  • Wasdrogers
  • Was-droogcombinaties
  • Fornuizen & kookplaten
  • (Inbouw) Koelkasten
  • Vriezers
  • Koel-vriescombinaties
  • (Inbouw & onderbouw)-Vaatwassers
  • (Inbouw)-Magnetrons & (stoom)ovens
  • Afzuigkappen
  • Wijnbewaarkasten
  • Inbouw-koffiemachines
  • E-bikes
Bij de Bijzondere voorwaarden van de huidige Cashback actie staat dat je;
Afbeeldingslocatie: http://picscdn.redblue.de/doi/msh-pixelboxx-1877611597/
van 0 tot €98,99 niets krijgt.
van 99 tot 198,99 €12,5 krijgt
can 199 tot 298,99 €25 krijgt
etc
Dit is dus anders dan wat er op de website staat 0 tot 99,99 niets en dan per €100 - 12,5€ krijgt.
Iets wat je mee kan nemen als je een product vind dat binnen de actie valt, misschien kan je net €12,50 meer krijgen

Ik ben aan het kijken naar een TV (Sony KD 49X8005C) dan komt deze wel naar voren als ik via de Cashback info websites op TVs zoek. Echter werd er zojuist aan de telefoon gezegd dat deze niet binnen de cashback actie valt. Het lijkt er dus op dat alleen de producten uit de cashback folder, met hier en daar misschien een uitzondering van iets dat er toch wel binnen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:21
Ja klopt dat werd mij ook verteld. Niet een super actie dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Even een update mbt. bestellingen van net voor de cash-back actie. Bestellingen die nog in de retour termijn zitten kunnen ook aanspraak maken op de cashback (ipv. terug zenden en opnieuw bestellen met korting) Daarvoor moet je wel naar een vestiging gaan om een formuliertje in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04:35

BPP

victordroogh schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:48:
[...]

Bij de Bijzondere voorwaarden van de huidige Cashback actie staat dat je;
[afbeelding]
van 0 tot €98,99 niets krijgt.
van 99 tot 198,99 €12,5 krijgt
can 199 tot 298,99 €25 krijgt
etc
Dit is dus anders dan wat er op de website staat 0 tot 99,99 niets en dan per €100 - 12,5€ krijgt.
Iets wat je mee kan nemen als je een product vind dat binnen de actie valt, misschien kan je net €12,50 meer krijgen

Ik ben aan het kijken naar een TV (Sony KD 49X8005C) dan komt deze wel naar voren als ik via de Cashback info websites op TVs zoek. Echter werd er zojuist aan de telefoon gezegd dat deze niet binnen de cashback actie valt. Het lijkt er dus op dat alleen de producten uit de cashback folder, met hier en daar misschien een uitzondering van iets dat er toch wel binnen valt.
En hoe weet men dan wel of een artikel mee doet? Moet iedereen dan maar bellen? Wat een vage actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:16
Damn wat een rij uitsluitingen weer...
Moest nog een nieuwe koffieautomaat voor op me kantoor en een stofzuiger. Jammer weer.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ik dus 2 dagen geleden maar naar de Mediamarkt gebeld met de vraag of ik met een online gekocht artikel ook in de fysieke winkel terecht kan. Dit kon, en was een vereiste van mij.
Laptop die avond ook voor 22:00 besteld, maar helaas was het "morgen in huis" weer een wassen neus. Maakt ook niet uit, laptop is vanmorgen binnen gekomen. Ik was wel een beetje kwaad dat er vrijwel geen bescherming inzat, maar dat zal wel door de drukte komen.

Morgen ga ik de cashback aanvragen, helaas moeten ze natuurlijk weer een idiote hoeveelheid gegevens hebben, maar die hebben ze toch al van me. Maar goed, ik zit dus lekker op mijn nieuwe laptop van 999 euro 875 euro te tikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudje1983
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-08-2024
Heb ik afgelopen vrijdag een nieuwe tv gekocht (50w805c) en nu is ineens de 55w805C met deze actie maar 60 euro duurder. Wilde eigenlijk al de 55 inch maar vond het prijsverschil met de 50 inch op dat moment gewoon teveel. Is het mogelijk om hier wat mee te doen? Kan ik bijvoorbeeld gewoon de 50 inch terugbrengen en een 55 inch halen of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-03 16:15
Ik heb 30 juni een TV van 1000,- EUR gekocht met deze Cashback actie (geldig van maandag 27 juni 2016 00.01 uur tot en met zondag 3 juli 2016 23.59 uur).
Krijg ik net vrolijk een mailtje: "Het product is niet aangekocht binnen de in de voorwaarden benoemde actieperiode."

Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Slamd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:07:
Ik heb 30 juni een TV van 1000,- EUR gekocht met deze Cashback actie (geldig van maandag 27 juni 2016 00.01 uur tot en met zondag 3 juli 2016 23.59 uur).
Krijg ik net vrolijk een mailtje: "Het product is niet aangekocht binnen de in de voorwaarden benoemde actieperiode."

Ben ik de enige?
Ik kreeg een dikke week (21-7-2016) geleden deze mail:
Hierbij informeren wij u dat wij uw gegevens in goede orde hebben ontvangen en we uw deelname aan de Media Markt Cashback dagen, op basis van een eerste controle, hebben geaccepteerd. Dit is nog geen bevestiging van uitbetaling. We controleren de komende weken of uw aanvraag voldoet aan alle actievoorwaarden. Wij informeren u zodra we uw aanvraag volledig hebben verwerkt. We streven ernaar u zo spoedig mogelijk te berichten over een akkoord op uw cashback aanvraag, en bij akkoord deze binnen 6 weken na registratie over te maken op het door u opgegeven IBAN nummer.
Laptop van 999,- aangekocht op 27-6-2016, met 125 euro cashback. Ze nemen er zich wel de tijd voor, zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Jammer dat apple niet meedoet, mn vriendin wil een Iphone :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ryan1981 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:19:
Jammer dat apple niet meedoet, mn vriendin wil een Iphone :(
Dit is van een maand geleden, geldt nu dus niet meer haha :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ah ok hij stond bovenin de actieve topics lijst, had niet gekeken tot wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamd
kuusj98 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:17:
Laptop van 999,- aangekocht op 27-6-2016, met 125 euro cashback. Ze nemen er zich wel de tijd voor, zeg...
Ik heb mijn cashback formulier op 6 juli ingevuld, dus meer dan 20 dagen voordat ik een reactie kreeg.
Overigens zie ik nu dat factuurdatum is aangepast naar leverdatum i.p.v. aankoopdatum, daarom gaan ze er vanuit ik het buiten de termijn heb aangeschaft, wat onzin is.
Gaat weer een gezellige mailwisseling (met mogelijk noodzakelijk fysiek bezoek) worden :-(
Ryan1981 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:20:
Ah ok hij stond bovenin de actieve topics lijst, had niet gekeken tot wanneer.
Komt door mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 21:09
Hier het zelfde fenomeen. 3 juli besteld en de 6e geleverd krijgen. Vervolgens maar weer mailen. Gaat niet om een werelds bedrag maar het principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njinje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-06 22:29
Iemand al geld ontvangen van Mediamarkt? Ik zit met smart te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-06 16:57
Njinje schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 07:22:
Iemand al geld ontvangen van Mediamarkt? Ik zit met smart te wachten
Nope nog niet. Zouden binnen 3 weken een reactie krijgen na registratie. Is niet gebeurd. Binnen 6 weken zou t geld zijn overgemaakt. Voor mij loopt die termijn volgende week af.

Heb wel al contact gehad via mail over de stand van zaken, alles was ontvangen en goedgekeurd. 4 dagen later kreeg ik zo'n automatisch gegenereerde mail dat het nog eens 6 weken kan duren voordat t geld is gestort. Geduld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel.686
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 22:40
Vanmorgen kreeg ik onderstaande mail, zal wel niet meer lang duren dus :)
===

Beste meneer, mevrouw XXXXXXXXXXXXX,

Uw deelname aan de Media Markt Cashback dagen is verwerkt.

U ontvangt het retourbedrag binnen enkele werkdagen op het door u opgegeven rekeningnummer.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dpkuijk
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09-2022
Is het raar dat ik zelfs op dit moment nog geen bevestigingsemail heb gekregen voor de cashback actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamd
Dpkuijk schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:47:
Is het raar dat ik zelfs op dit moment nog geen bevestigingsemail heb gekregen voor de cashback actie?
Dus je hebt meegedaan en nog niet eens de initiële bevestiging gehad?

Zoiets hoor je per direct te krijgen:
Bedankt voor uw deelname aan de Media Markt Cashback dagen.
Dit is de bevestiging dat uw deelname aan deze actie in goede orde is ontvangen.
Spamfolder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dpkuijk
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09-2022
Ik zie nu dat dat de mailtjes imderdaad in m'n spam folder stonden, bedankt daarvoor ;)

Enige probleem is dat mediamarkt m'n aanvraag heeft afgewezen:
"Het product is niet aangekocht binnen de in de voorwaarden benoemde actieperiode."

Slaat helemaal nergens op want het is gewoon besteld binnen de gestelde periode, het is alleen de week erna pas geleverd maar dat zou eigenlijk helemaal geen reden moeten zijn om mij van deze actie buiten te kunnen sluiten.

Tijd voor een klacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel.686
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 22:40
michiel.686 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:49:
Vanmorgen kreeg ik onderstaande mail, zal wel niet meer lang duren dus :)
===

Beste meneer, mevrouw XXXXXXXXXXXXX,

Uw deelname aan de Media Markt Cashback dagen is verwerkt.

U ontvangt het retourbedrag binnen enkele werkdagen op het door u opgegeven rekeningnummer.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team
En t staat ook al op de rekening :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:45
Inderdaad, bij mij is het vandaag ook op de rekening verschenen (ING bank)

van 'Stichting Klantgelden DeskVGO Groep'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamd
Dpkuijk schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:50:
Enige probleem is dat mediamarkt m'n aanvraag heeft afgewezen:
"Het product is niet aangekocht binnen de in de voorwaarden benoemde actieperiode."

Slaat helemaal nergens op want het is gewoon besteld binnen de gestelde periode, het is alleen de week erna pas geleverd maar dat zou eigenlijk helemaal geen reden moeten zijn om mij van deze actie buiten te kunnen sluiten.
Had ik ook, op die mail had ik een reply gedaan met bevestigingsmail (aankoopdatum dus) als bijlage. Toen werd het goedgekeurd, moet het alleen nog op m'n rekening zien verschijnen.

Probleem is dat hun de factuurdatum doorkrijgen, wat in dit geval de leverdatum is.

[ Voor 5% gewijzigd door Slamd op 10-08-2016 22:41 ]

Pagina: 1