Nu er een nieuwe generatie grafische kaarten onderweg is ben ik aan het denken om nog eens een upgrade-rondje te doen voor mijn desktop. Mijn huidige grafische kaart krijgt het soms zwaar te verduren tegenwoordig (veel lawaai ook).
Het doel van de build zou zijn om een nieuwe generatie games vlot te kunnen draaien (Planet Coaster, Battlefield 1, ...).
Voor een grafische kaart dacht ik aan de RX480 (4GB of 8GB ben ik ok nog niet uit?), omdat dat ongeveer het budget is waarbij ik me comfortabel voel voor een grafische kaart. Maar ik vraag me vooral af of mijn CPU/RAM geen bottleneck gaan vormen? Een upgrade van de CPU lijkt mij ook ineens een upgrade van het mobo mee te brengen...
Iemand wat advies voor me? Hier onder mijn huidige build.
Het doel van de build zou zijn om een nieuwe generatie games vlot te kunnen draaien (Planet Coaster, Battlefield 1, ...).
Voor een grafische kaart dacht ik aan de RX480 (4GB of 8GB ben ik ok nog niet uit?), omdat dat ongeveer het budget is waarbij ik me comfortabel voel voor een grafische kaart. Maar ik vraag me vooral af of mijn CPU/RAM geen bottleneck gaan vormen? Een upgrade van de CPU lijkt mij ook ineens een upgrade van het mobo mee te brengen...
Iemand wat advies voor me? Hier onder mijn huidige build.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock H61M-GE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club 3D Radeon HD 7850 royalKing | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Aerocool DS Cube Blue Window | € 83,90 | € 83,90 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | GeIL Enhance Corsa GEC38GB1333C9DC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,90 | € 89,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 603,70 | |