Ik zoek een?
Een processor die zal werken op mijn streacom 150w nano psu met 150w brick. De cpu moet games kunnen draaien op 720p bij medium instellingen op moderne games. Voor het ogenblik lijkt de amd A10-7860k mijn enige degelijke optie door het tdp van 65w. Jammergenoeg vind ik zeer weinig info terug over mijn psu die ik destijds in een htpc tweedehands gekocht heb.
Wat is je budget?
Het budget maakt niet echt uit, maar lager is leuker natuurlijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hoogst waarschijnlijk zal ik omdat een gpu geen optie is een amd fm2+ processor nodig hebben.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
behuizing: is een zelf 3D gedrukte itx case (heb ik al)
moederbord: asrock fm2a88x-itx+ of msi b85i-gaming (heb ik beiden al)
geheugen: 2x4gb ddr3 2400 (moet ik nog kopen)
ssd: 240gb (heb ik al)
voeding: streacom nano 150w met 150w powerbrick (heb ik al)
cpu koeler: scythe shuriken rev.B (heb ik al)
cpu:???
De pc zal gebruikt worden om mee te nemen naar lan parties bij vrienden en aan mijn hd-ready tv, voornamelijk om csgo, overwatch, dirty bomb te spelen maar ook voor netflix.
Ik zou gewoon graag te weten komen welke processor er in staat zal zijn om een degelijke performance te geven zonder dat ik problemen krijg met de cpu.
Voor het ogenblik zit er in de setup 8gb ddr3 1333 met een amd A8-6600k en deze schakelt zichzelf uit of loopt vast vanaf dat ik een game opstart of enkele minuten erin, met netflix geen problemen en met de setup aan een gewone 350w psu ook niet.
Een processor die zal werken op mijn streacom 150w nano psu met 150w brick. De cpu moet games kunnen draaien op 720p bij medium instellingen op moderne games. Voor het ogenblik lijkt de amd A10-7860k mijn enige degelijke optie door het tdp van 65w. Jammergenoeg vind ik zeer weinig info terug over mijn psu die ik destijds in een htpc tweedehands gekocht heb.
Wat is je budget?
Het budget maakt niet echt uit, maar lager is leuker natuurlijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hoogst waarschijnlijk zal ik omdat een gpu geen optie is een amd fm2+ processor nodig hebben.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
behuizing: is een zelf 3D gedrukte itx case (heb ik al)
moederbord: asrock fm2a88x-itx+ of msi b85i-gaming (heb ik beiden al)
geheugen: 2x4gb ddr3 2400 (moet ik nog kopen)
ssd: 240gb (heb ik al)
voeding: streacom nano 150w met 150w powerbrick (heb ik al)
cpu koeler: scythe shuriken rev.B (heb ik al)
cpu:???
De pc zal gebruikt worden om mee te nemen naar lan parties bij vrienden en aan mijn hd-ready tv, voornamelijk om csgo, overwatch, dirty bomb te spelen maar ook voor netflix.
Ik zou gewoon graag te weten komen welke processor er in staat zal zijn om een degelijke performance te geven zonder dat ik problemen krijg met de cpu.
Voor het ogenblik zit er in de setup 8gb ddr3 1333 met een amd A8-6600k en deze schakelt zichzelf uit of loopt vast vanaf dat ik een game opstart of enkele minuten erin, met netflix geen problemen en met de setup aan een gewone 350w psu ook niet.