Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een huawei p8 lite en die werkt perfect. Sinds vorige week heb ik een bruched steel case gekocht. Nu merk ik dat het wifi signaal zeer zwak is en meestal geen wifi heb. Hoe komt dit. En kan ik het oplossen?

De wifi antenne zit vanboven in de gsm of niet?

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-06-2016 13:16)

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
100% zeker dat die case het signaal (gedeeltelijk) blokkeert. Ook heb je kans dat het andere signalen blokkeert zoals gsm/3g/4g en GPS. Zit niks anders op dan een plastic case te nemen, vast wel een ultra dunne 0.3mm voor 1-3 euro op miniinthebox (3 week levertijd, gratis verzending) te krijgen.

Dit is ook de reden dat je veel unibody metalen telefoons ziet waarvan de achterkant 2 strepen plastic hebben, waar het signaal door komt (plastic ipv metaal).

[ Voor 21% gewijzigd door ToFast op 26-06-2016 13:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
100% zeker dat die case het signaal (gedeeltelijk) blokkeert. Ook heb je kans dat het andere signalen blokkeert zoals gsm/3g/4g en GPS. Zit niks anders op dan een plastic case te nemen, vast wel een ultra dunne 0.3mm voor 1-3 euro op miniinthebox (3 week levertijd, gratis verzending) te krijgen.

Dit is ook de reden dat je veel unibody metalen telefoons ziet waarvan de achterkant 2 strepen plastic hebben, waar het signaal door komt (plastic ipv metaal).

[ Voor 21% gewijzigd door ToFast op 26-06-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor het duidelijke antwoord. De case kwam van miniinthebox. Heb nu een officiele case van huawei gekocht.