Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squats
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-09 17:35

Squats

Wereldreizende tweaker

Topicstarter
Hoi tweakers,

ik weet dat mensen hier altijd vrij snel reageren en heb zo niemand die ik ff kan bellen :P
maar goed, ik heb een s36 van fractal design gekocht en nog niet gebruikt, alleen moet ik binnenkort voor +/- 9 a 10 mnd naar het buitenland. Lijdt het setje hier onder? ik denk zelf van niet maar wil graag weten hoe de rest erover denkt. Tijdens deze periode wordt ie dan dus niet gebruikt :'(

Alvast bedankt! :)

Bericht ontvangen uit China

Beste antwoord (via Squats op 26-06-2016 12:50)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nieuw in doos dus of dat ding nou 10 maanden bij jou stilligt of in het magazijn; wat is het verschil?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nieuw in doos dus of dat ding nou 10 maanden bij jou stilligt of in het magazijn; wat is het verschil?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
Als hij het niet doet zit je wel met je garantie, missch kan je hem retourneren en je geld terug,en dan koop je hem over 10maand weer.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squats

Squats

Wereldreizende tweaker

Topicstarter
dat dacht ik dus ook al, was alleen benieuwd. Hoe zou het zitten met aankomende sockets? kabylake gaat volgens mij ook op 1151 dus dat zou geen probleem moeten zijn. Het was voor een nieuw systeem namelijk, alleen nu ik hoor dat ik weg moet stel ik het even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
Over 10 maand zal hij ook missc in prijs gezakt zijn, en idd missc ga je wel heel iets anders kopen, 10 maand is in de ict erg lang.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squats

Squats

Wereldreizende tweaker

Topicstarter
Ik denk dat ik m maar terug stuur dan. Wellicht na ces 2017 zijn er weer wat mooiere dingen op de markt :D

Pagina: 1