Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mirror/split 3 schermen op 1 TV

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Woutervd_b
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-04-2021
Ha Tweakers leden,

Zoals de titel jullie al laat zien ben ik op zoek naar een 'uitgebreidde versie van chromecast'. Een half uur lang heb ik al met 2 heren van de MediaMarkt zitten sparren, daar werd veel bedacht maar niets wat precies was wat ik zocht. Zodoende kwamen we tot de conclusie dat ik het beste Tweakers kon vragen.

Binnenkort zal het aller eerste "virtuele pretpark" - van Nederland openen: *knip* dit kan ook zonder spam
Mensen kunnen in Utrecht langs komen veel verschillende ervaringen mee te maken 3 aparte ruimten. In elke ruimte hangt een Oculus Rift CV1 met daarbij een scherm zodat anderen mee kunnen kijken.

Nu heb ik ook een ontvangstruimte waar een grote TV in zal staan. Het zou dan ook top zijn als die 3 schermen van de kamers te zien zijn op die grote TV. Enkele dingen die me te binnen schoten:

- Teamviewer of Twitch (Hiervoor moet ik een laptop aan de TV sluiten)
- Chromecast (volgens mij kan je hier alleen tabbladen mee casten)
- Splitters

Mocht dit niet kunnen, is het anders mogelijk om via een ander stuk hardware of een app één scherm apart te selecteren die 'featured' op de TV? Misschien een automatische 30sec-switch tussen schermen?

Dit is de enige 'hurdle' die ik nog heb om dit nieuwe concept volledig te lanceren dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groeten,
Wouter

[ Voor 2% gewijzigd door br00ky op 26-06-2016 12:42 ]

Alle reacties

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:49
Ik denk dat je het beste met splitters kan werken, dit geeft denk ik het beste beeld en geen prestatie verlies.
Alleen is het dan nog lastig om de beelden bij elkaar te brengen, een standaard hdmi switch zul je handmatig moeten bedienen.

Een apparaat zoals dit: http://www.ambery.com/4hddvispqupi.html zou misschien de oplossing kunnen zijn in deze situatie.

Hoi