waar is de z97-a thermistorcable te koop?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Beste Tweakers, ik zoek bovengenoemde kabel om aan te sluiten op mijn moederbord maar ik krijg die niet gevonden en zonder kabeltje brandt er een rood lichtje en geeft ie in bios N/A aan. Iemand hier ervaring mee?..

Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus z97-a

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gegoogled maar kwam op enkel buitenlandse sites uit en heb zelfs daar niet het bewuste kabeltje gevonden maar een surrogaat deze werd echter niet verscheept naar Nederland.

Alvast bedankt,

Groeten Paul

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-07-2016 00:00)

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
Kan je dit niet gewoon uitschakelen in de BIOS? En als je toch de temperatuur wil uitlezen en als mijn google-skills me niet in de steek laten, dan zou je een 10K thermistor nodig hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 26-06-2016 08:18 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Is de moederbord nieuw gekocht? Indien ja dan even bellen naar de winkel. Zoniet even bellen naar Asus of ze een vervangende kabel kunnen opsturen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
Kan je dit niet gewoon uitschakelen in de BIOS? En als je toch de temperatuur wil uitlezen en als mijn google-skills me niet in de steek laten, dan zou je een 10K thermistor nodig hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 26-06-2016 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh okay thanks ja het is nieuw gekocht maar in het boekje van asus stond al vermeld dat die apart moest worden bij besteld. Ik zal de bios eens induiken en bedankt vooor de research!

groeten Paul