© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
settings voor het t.net ag kanaal zijn 400 k max en de rest standaard.File not Found
this page
me wants t.net AG op zijn Visor DeLuxe. wat doe ik verkeerd?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
AvantGo is een programma op PocketPCs and PalmOS dat je sites zoals kranten en dergelijke in een soort condensed format laat downloaden op je Palm zodat je die later kunt nalezen als je tijd hebt en geen compu bij de hand.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Ik laat iets weten of het lukt.
Het tweakers channel op de avant go site is inderdaad leeg.
Ik had eventjes http://users.pandora.be/cba/tweakers.html aangemaakt om hiervan een channel te maken, maar dan krijg ik een volledig leeg channel op m'n Palm.
Wat je wel kan doen is een custom channel maken op de avant go site van tweakers, maar dan heb je ook alle info, ook de updates, reacties en dergelijke.
Er zit bijna niks anders op dan es lief te vragen aan femme of ie geen page maakt speciaal voor een avant go channel, moet te doen zijn.
dit werkt goed voor mij met een channel limiet van 200k en pagina dan zelf is altijd iets van 25k
Maar heb je dan aan de linker kant, niet Nieuws, Reviews & features, Pricewatch enz. ook in je PDA staan ?Op dinsdag 26 juni 2001 21:24 schreef it0 het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp
dit werkt goed voor mij met een channel limiet van 200k en pagina dan zelf is altijd iets van 25k
Want deze info is er wel te veel aan als je een channel maakt.
Wat heb je dan voor link depth staan ?Op dinsdag 26 juni 2001 21:24 schreef it0 het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp
Want ik krijg altijd op m'n pda Size Limit Exceeded
© ocf81 1981-infinity
Hmmm gelijk wat ik instel, er blijft staan size exceededOp dinsdag 26 juni 2001 21:44 schreef ocf81 het volgende:
lnk depth is gelocked op 3
Kan je anders eventjes het channel exporteren naar een url en deze hier pasten ?
Thnx
Maximum Channel Size: 400k (pricewatch zal wel niet gaan hè?
Link Depth: 3 *
Include Images: [Yes] No
Follow Off-Site Links: No *
* These properties are managed by this channel's provider and cannot be modified by the user.
REFRESH:
[on every sync]
© ocf81 1981-infinity
Hmm, 'k krijg nog steeds dezelfde foutmeldingOp dinsdag 26 juni 2001 22:20 schreef ocf81 het volgende:
Tweakers
Maximum Channel Size: 400k (pricewatch zal wel niet gaan hè?)
Link Depth: 3 *
Include Images: [Yes] No
Follow Off-Site Links: No *
* These properties are managed by this channel's provider and cannot be modified by the user.
REFRESH:
[on every sync]
Als ik volledig tweakers.net probeer dan lukt het precies wel
Aristos
Bedankt!Op woensdag 27 juni 2001 10:12 schreef Aristos het volgende:
Mensen, alsjeblieft, ga ff naar www.palmclub.nl/channels/, zoek aan de linkerkant naar tweakers.net, druk op het plusje, log in bij avantgo.com en alles is gefixed....
Aristos
Maar hoe kunnen wij dat weten ?
Er staat namelijk nergens dat ik weet een knopje op de frontpage die ervoor zorgt dat het kanaal toegevoegd wordt aan je avantgo channels.
Dit zou toch voor een grote site, maar een kleine moeite mogen zijn om een knopje te plaatsen op de frontpage ?
© ocf81 1981-infinity