Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik speel graag avonturenspellen (zoals Edna & Harvey, Machinarium, the journey down, etcetera). Omdat ik een verouderde Ipad heb en veel nieuwe spellen niet gespeeld kunnen worden, wil ik graag een nieuwe tablet kopen.
Nu twijfel ik tussen een ipad air 2 64GB 9,7 " of een samsung galaxy tab S2 32GB 9,7".
De twijfel voor mij is of er voor android systemen genoeg spellen beschikbaar zijn. Voordeel van samsung is dat ik het geheugen kan uitbreiden, maar met minder keus aan spellen heb ik hier weinig aan.
Wie o wie weet welke keuze het beste is?
Bedankt alvast voor de hulp.
Annemarie

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2016 01:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Welkom op GoT, maar zoals dit werkt het niet, een topic te starten door enkel de titel in te vullen.

Geef bijvoorbeeld eens wat meer informatie in wat je zoekt:
Van wat voor games hou je? Welke heb je zelf al gespeeld? Wat vond je er leuk aan? Wat niet? Wat verwacht je in een game? Moeten het gratis games zijn of vind je het niet erg te moeten betalen voor een game?

Wat heb je zelf al gevonden in jouw zoektocht en waarom heb je daaruit geen conclusie kunnen trekken of wat is er onduidelijk, dat je geen keuze hebt kunnen maken?

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 26-06-2016 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi CH40S,
Ik had per ongeluk te snel op 'enter' gedrukt en dus al verstuurd voordat ik ook maar begonnen was. Nu in 'algemeen' de vraag gesteld.
Dank voor de feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kan gewoon je bericht wijzigen door op 'Wijzig' te klikken. Een modje had dan achteraf je topic alsnog kunnen verplaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Done!
Ben net pas geregistreerd bij tweakers en ben er nog niet zo thuis in. Bedankt dus voor de les 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:00
Als je naar play.google.com gaat kom je in de play-store van android terecht. Kijk eens of daar alles tussen staat wat je zoekt. Af en toe zie je nog wel dat top apps alleen voor Ios zijn, maar ga er maar vanuit dat als er geld te verdienen valt het ook zo voor android beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hallo awerfie,

Welkom op tweakers.

Een keer je vraag stellen is meer dan voldoende. Je andere topic zal dan ook gesloten worden. Verder verplaats ik dit topic even naar de MAA, omdat het een aankoopadvies betreft.

We kunnen voor jou moeilijk de keus maken voor welk platform je moet gaan en welke spellen je wilt gebruiken / spelen. Je kan eenvoudig in beide stores bekijken welke games er wel en niet in staan.

Android Apps / Games zijn hier te vinden: https://play.google.com/store/apps?hl=nl.

Aangezien het topic op deze manier te weinig inhoudt heeft, zal ik het topic sluiten. Zit je na het maken van de keus van het platform nog met een aantal vragen. Maak dan gerust een nieuw topic aan, maar zorg er wel voor dat je eerst zelf onderzoek doet en onderbouwd welke keuzes je hebt gemaakt en waar je op vastloopt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.