Athlon & Vastzetten.

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hi!

Ik heb dus mijn kap van mijn Athlon 750 afgehaald en er een GFD op geprikt. Als cooler gebruik ik een VOS32 cooler. Deze cooler is zeer zwaar. OC 750@950... >:)

Nu hangt mijn combi een beetje te swengelen in zijn brug. Soms begint ie zelf te trillen.....
beweh, Als ik ergens een hekel aan heb ik het aan trillen.... (zeurende fans).... :(

Weet iemand een goede oplossing zodat deze Athlon combi lekker stevig in zijn brug zit?

Whatever.

Verwijderd

Pas op Meendering, straks zegt ie van jou ook "KRAK" :P

Ik heb 't toen met van die strips gedaan, je weet wel, die je er 1 keer in stripped, en kan er nooit meer uit... 'kweet niet hoe die dingen heten... maar ze zijn erug handig...

• Feenstra D
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-03 20:37
Je hebt bij de vos32 ook een retention update mechanisme bij gekregen plaats deze ook op moederbord dan houd hij de koeler wat rechter zodat deze niet kan kantelen(bladzijde 6 van de installation guide) en je kan de proccesor met tyrips proberen vast te zetten

sucses

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik heb een Computernerd cooler, deze is gelijk aan de VOS32. Dat mechanisme heb ik er niet bij zitten... er zat ook geen boekje bij... misschien kan ik tyrips proberen ja, waar kan ik die het beste aan vast maken dan?

Whatever.

• Feenstra D
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-03 20:37
je moet proberen deze aan de retention module vast te zetten kijk anders hoe femme dat heeft gedaan bij de computernerd heavy metal review daar staat wel een foto hij heeft een tyrips helemaal om de koeler heen gedaan.

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Heel simpel. Ik heb dus balkjes (van hout) gemaakt die net zo dik zijn als de plastic case (iets minder dik, want de case valt nog iets over de heatplate heen) en die tussen de CPU steuntjes van je bord gepropt. Perfekt!

Verwijderd

Smartguy.... Ga ik ook straks doen... very smart guy... :P dan kan me CPU ook niet e.v.t. KRAK-en :P

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Weet ik wel... *uche* ;)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik ga het vanavond ff proberen, moet nog wel eerst 2 houtjes vinden.. ;)

edit:

Cronik > Is jou connector aan de onderkant gebroken??? :o

Whatever.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Die van mij is ook top-heave (maar wat wil je met Heavy Metal coolers) maar ik heb gewoon die duffe plastic gevallen niet gebruikt (past zonder hout toch niet lekker) en door die gaten in mijn moederbord een beetje subtiel tie-wraps gestoken. Niet al te hard aangetrokken maar wel genoeg. Gaat er me meer om dat ie in zijn val niet mijn AGP kaart + wat er onder zit meeneemt :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Done it... :)

Heb ff twee wigjes gemaakt, alles zit nu goed vast.... :P

Whatever.

Verwijderd

Heb ik ook gedaan met m'n artic circle/K7, wigjes tussen pcb en mobo steunen, tie-rippies eromheen, en zo vast als een huis :)

• ro__
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Hier heb ik de oplossing voor je:
http://gathering.tweakers.net/Forum5/HTML/001900.html

foto's heb ik nog niet, maar komen er aan!!! Ik heb ook de VOS.
Hope this helps :)

Verwijderd

Ik kreeg van die clips bij me mobo
Pagina: 1