Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
als het de zelfde is als op de PC/PSX (wat het geloof ik is) ben je wel even zoet er mee..Op dinsdag 26 juni 2001 13:36 schreef CommDante het volgende:
En, wat ik hoorde, wordt Rayman al zo snel uitgespeeld.
lijkt mijn pa welOp maandag 25 juni 2001 23:37 schreef Blaise het volgende:
meteen al cheaten... *tsss*
als hij wat koopt, kijkt hij eerst op het internet of er cheats voor zijn
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
ik niet, ik kwam ze _toevallig_ tegenOp dinsdag 26 juni 2001 19:55 schreef Bass64 het volgende:
[..]
lijkt mijn pa wel
als hij wat koopt, kijkt hij eerst op het internet of er cheats voor zijn
wel? wat doe jij dan anders dan ik? jij doet gewoon met de control pad boven, onder, rechts, links, start of nie?Op dinsdag 26 juni 2001 20:19 schreef Dutch_man het volgende:
hij werkt.
Verwijderd
topic is klaar, slotjuh!!Op woensdag 27 juni 2001 12:51 schreef Matsie het volgende:
hij werkt wel, maar pas onder de 5 continues ofzo
Verwijderd
Volgens reviewers is Rayman op de GBA veel makkelijker!Op dinsdag 26 juni 2001 19:48 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
als het de zelfde is als op de PC/PSX (wat het geloof ik is) ben je wel even zoet er mee..
Jij bent simpelOp woensdag 27 juni 2001 12:51 schreef Caspian het volgende:
[..]
topic is klaar, slotjuh!!
Verwijderd
Ik had met die cheat voor de PC nog in de Power unlimited gestaan