Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• joelharkes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 24-05 20:19
Ik heb al een tijd lang een logitech m705 muis liggen die niet meer werkt. het enige wat er aan mankeert is dat de linker muisklik niet meer goed klikte. Ik heb deze destijd geprobeerd te repareren: http://www.redferret.net/?p=31008 maar toen brak ik het kopere veertje.

Weet iemand waar ik goedkoop dit reserve ondereel vandaan kan halen. hebben ze dit soort onderdelen liggen in een repartie shop? wat kan ik het beste doen?

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 30-05 19:51
Ik heb de post even gelezen die je gelinkt hebt, zo te zien gaat het om een OMRON D2FC-F-7N Micro Switch. Als je die ergens kan bestellen, zoals op ebay of misschien conrad kan je daar het veertje uit peuzelen en over zetten in je muis. Een andere optie is om gelijk de hele switch te vervangen maar dat vergt wat soldeer werk

• ruzzel
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:08
je kan ook de linker met de rechterschakelaar omwisselen.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True