Goedemiddag, graag jullie advies 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een nieuwe pc aanschaffen waarmee ik de huidige generatie games, zoals voorbeeld Witcher 3 of Overwatch, op 1080p kan draaien met een hoge framerate en bij voorkeur op de hoogste settings. Daarnaast ben ik van plan om de pc professioneel te gebruiken voor o.a. Revit en gerelateerde applicaties. Het is de bedoeling dat het systeem tijdens het werken met zware Revit-modellen een goede performance heeft.
Zoals ik het nu zie wil ik over ongeveer 2 jaar een nieuwe videokaart en een nieuw beeldscherm inprikken en daar vervolgens nog minimaal 2 jaar mee vooruit kunnen. De rest moet dus min of meer geschikt zijn voor een periode van 4 jaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 1600 euro, overschrijding alleen met een goede reden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige harde schijven (2x Samsung 850 EVO) mogen mee naar het nieuwe systeem. Monitors (HP w2207 Wide LCD Monitor), toetsenbord en muis mogen ook mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het onderstaande lijstje:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil gewoon een dichte kast zonder window, kleurgebruik of merken maken me daarbij niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen aanvullende eisen.
Ga je overklokken?
Het systeem hoeft niet geschikt te zijn om overgeklokt te worden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een nieuwe pc aanschaffen waarmee ik de huidige generatie games, zoals voorbeeld Witcher 3 of Overwatch, op 1080p kan draaien met een hoge framerate en bij voorkeur op de hoogste settings. Daarnaast ben ik van plan om de pc professioneel te gebruiken voor o.a. Revit en gerelateerde applicaties. Het is de bedoeling dat het systeem tijdens het werken met zware Revit-modellen een goede performance heeft.
Zoals ik het nu zie wil ik over ongeveer 2 jaar een nieuwe videokaart en een nieuw beeldscherm inprikken en daar vervolgens nog minimaal 2 jaar mee vooruit kunnen. De rest moet dus min of meer geschikt zijn voor een periode van 4 jaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 1600 euro, overschrijding alleen met een goede reden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige harde schijven (2x Samsung 850 EVO) mogen mee naar het nieuwe systeem. Monitors (HP w2207 Wide LCD Monitor), toetsenbord en muis mogen ook mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het onderstaande lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-5820K Boxed | € 395,80 | € 395,80 |
| 1 | ASRock X99 Extreme4 | € 210,95 | € 210,95 |
| 1 | Inno3D iChill GeForce GTX 1070 X3 8GB | € 496,92 | € 496,92 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Scythe Fuma | € 41,95 | € 41,95 |
| 2 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 68,95 | € 137,90 |
| 1 | Cooler Master V Series V550 | € 92,95 | € 92,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.452,42 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil gewoon een dichte kast zonder window, kleurgebruik of merken maken me daarbij niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen aanvullende eisen.
Ga je overklokken?
Het systeem hoeft niet geschikt te zijn om overgeklokt te worden.
Wat verwacht je van ons?[i]
- Ik hoop dat hier aangegeven kan worden of de gekozen componenten bij elkaar passen
- Of het systeem passend is voor hetgeen wat ik met mijn nieuwe systeem wil doen. (incl. advies over 2-4 jaar gedeelte).
- Of ik nu geen overmatig geprijsde componenten gebruik ten opzichte van andere alternatieven.
- Advies of het beter is om nu al een andere monitor aan te schaffen.