geen signaal beeldscherm nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:

• Micha1957
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-01 14:03
Hallo allemaal. Ik heb vandaag een nieuwe pc besteld en in elkaar gezet en alles doet het in principe maar vreemd genoeg krijg ik geen signaal op mijn beeldscherm. Het beeldscherm is een samsung syncmaster p2470 hd. Ik heb het via een hdmi aansluiting geprobeerd en ook via een vga kabel. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.

De build die ik heb overigens is een intel core i5 6400 2.7 ghz, msi h110m eco, kingston suv400s37/240 gb, crucial ddr4 8 gb. Videokaart is een oude r4850 want ik moet nog even sparen voor de videokaart.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Weet je zeker dat je PC alles doet behalve beeld? Of doet de PC eigenlijk niks behalve dat er een paar fans gaan draaien? Wat dus in theorie kan betekenen dat elk onderdeel in de PC stuk is.

Bij de specificaties mis je trouwens de voeding en de behuizing. En al eens getest zonder videokaart, met het scherm aangesloten op het moederbord?

[ Voor 28% gewijzigd door -The_Mask- op 25-06-2016 18:26 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:29

Nemesizz

Untouchable

Ik heb het vermoeden dat ie juist de onboard aansluitingen heeft gebruikt ipv de aansluiting op de Radeon.

Als ik zoek naar welke aansluitingen een Radeon 4850 heeft, hebben de meeste 2x DVI, slechts een paar modellen hadden ook een HDMI poort.
En als je VGA aansluting gebruikt (die de 4850 niet heeft) doet mij des te meer vermoeden dat de onboard gebruikt werd. (als er een DVI > VGA verloopje gebruikt is, moet die ook in de goede poort zitten, als je die in een DVI-D poort drukt werkt het niet).

Verwijderd

Die HD 4850 kan je er net zo goed uit laten. Is nauwelijks sneller dan de igpu en vreet stroom.

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:36
Als de rest niet werktr kun je proberen de raamstickjes een voor een te testen. Dus stickje a in slot a en b proberen en stickje b in slot a en b proberen