Hulp nodig bij mijn eerste Build

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Binnenkort ben ik van plan een pc te bouwen.
Ik heb al een begin gemaakt en hoop dat jullie mij feedback willen geven en/of tips wat ik wel en niet moet doen. Mijn budget is 400 - 500 euro, ik wil er mee kunnen renderen, editen en programmeren ook moet hij geen moeite hebben met het openstaan van meerdere tabbladen.

Klik link, of zie onderstaande informatie voor het begin dat ik heb gemaakt. https://pcpartpicker.com/user/Jermovave/saved/#view=YHPtt6

CPU
Intel Core i3-6100 3.7GHz Dual-Core Processor
$110.99

Motherboard
Gigabyte GA-H110M-A Micro ATX LGA1151 Motherboard
$45.99

Memory
Kingston HyperX Fury Black 8GB (2 x 4GB) DDR4-2133 Memory
$31.99

Storage
Seagate Barracuda 1TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
$46.89

Video Card rx460 4GB $130.00

Case
Xion XON-310_BK MicroATX Mid Tower Case
$21.98

Power Supply
Corsair Builder 430W 80+ Bronze Certified ATX Power Supply
$47.88

Operating System
Microsoft Windows 10 Home OEM 64-bit
$83.89

Total: $519.61

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Waarom ga je de computer in de us kopen?

Of ben ik nu te flauw?
DAA beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was hem eigenlijk van plan om in Nederland te kopen, maar vond de site wel handig met het samenstellen van de PC. Vandaar staat er een andere valuta achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Zet dan ook je build in een goed leesbare lijst met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 25-06-2016 18:15 ]

Dit topic is gesloten.