Toon posts:

Beveiligingskode nokia 7110 kwijt...

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
... me broertje dus. Is z'n beveiligingscode kwijt. Dus niet de PUK code, of PINcode, of PIN 2code, maar dat ding van het toestel zelf. Standaard is ie 12345, maar dat heeft ie dus gewijzigd, en natuurlijk... vergeten...

De Nokia point vroeg 110 piek voor het resetten van dat toestel, maar dan ben je alle telefoonnummers die in het toestel zelf staan dus ook kwijt. En DAAR heeft ie dus niet zo'n zin in.

Heeft iemand anders andere ideeen?

Verwijderd

iemand zien te vinden die ook software-updates op dat ding kan zetten. Ik geloof dat je de Nokia Box daarvoor nodig hebt. Degene die 'm heeft kan het toestel daarmee resetten.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
ff emailen naar m'n collega: patrick@comtronics.nl.
Hij heeft vast wel een oplossing voor je! :)

Verwijderd

Die code is toch gewoon uit te lezen met de juiste software?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 11:09 schreef TheXerox het volgende:
Die code is toch gewoon uit te lezen met de juiste software?
Dat hoopte ik dus ook. Maar ik heb geen idee welke software dat is. Ik heb alleen geen datakabel voor die telefoon. Wel een infraroodpoort op me pc, misschien dat het daarmee ook lukt?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Verwijderd

Als je broer er nog wel gewoon mee kan bellen kan je met bijvoorbeeld een laptop en logomanager de code zo op je beeldscherm krijgen...

'k schrok me een hoedje toen een vriend van mij zo maar hard op mijn beveiligingscode riep ;)

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 00:57

Hagar

Diabootic

Dat klopt inderdaad, gewoon op een PC aansluiten logomanager opstarten. ff naar de Phone Explorer en in het eerste scherm wat je te zien krijgt staat de beveiligingscode.

Beetje onzin dat Nokia daar 110 piek voor nodig heeft. Ik doe het gratis :9

Nu ook zonder stropdas

Pagina: 1