Spreadsheet
Sinds februari 2015 gebruik ik een Elephone P6000. Echter zijn er een aantal dingen waaraan ik me stoor bij die telefoon:
Oorspronkelijk zat ik te kijken rond de €200. Echter overweeg ik nu ook telefoons rond de €300. Mocht iemand mij kunnen overtuigen van de absolute meerwaarde, dan zou ik tot €400 misschien nog willen kijken.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internet, Facebook, Youtube, video's kijken, foto's maken bij concerten en festivals, wat spelletjes spelen (Drastic DS Emulator, Real Racing 3 etc.)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al een hele hoop telefoons gevonden. Om een beetje een overzicht te krijgen heb ik een spreadsheet gemaakt.
Welke vragen heb je hier nog over?
De vragen waar ik op dit moment mee zit:
Sinds februari 2015 gebruik ik een Elephone P6000. Echter zijn er een aantal dingen waaraan ik me stoor bij die telefoon:
- GPS werkt zeer slecht
- Wifi heeft een bug waardoor er na een tijdje geen data meer doorkomt en dan moet ik de Wifi toggelen om het tijdelijk weer operationeel te krijgen
- Camera is slecht, vooral de focus.
- Minimaal 5" scherm, maar hij moet wel in mijn broekzak (voorzijde) meekunnen zonder dat hij breekt als ik ga zitten.
- Fingerprint scanner
- 5Ghz Wifi
- 32GB of meer opslag
- 3GB of meer RAM
- Metalen/glazen behuizing (voelt toch meer premium)
- Degelijke camera (deze is bij mijn Elephone P6000 echt ondermaats)
- Batterijduur waarmee ik een dag van 08:00-24:00 makkelijk doorkom (GPS/Wifi/4G aan)
- USB Type C
- LTE Band 20
- Quick charge
- Slomotion Video Recording
- OTA software updates (Ik ben geen held met firmware flashen)
- Front of bottom speakers of eventuele dual-speakers
Oorspronkelijk zat ik te kijken rond de €200. Echter overweeg ik nu ook telefoons rond de €300. Mocht iemand mij kunnen overtuigen van de absolute meerwaarde, dan zou ik tot €400 misschien nog willen kijken.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internet, Facebook, Youtube, video's kijken, foto's maken bij concerten en festivals, wat spelletjes spelen (Drastic DS Emulator, Real Racing 3 etc.)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al een hele hoop telefoons gevonden. Om een beetje een overzicht te krijgen heb ik een spreadsheet gemaakt.
Welke vragen heb je hier nog over?
De vragen waar ik op dit moment mee zit:
- Hoe is de betrouwbaarheid/kwaliteit van Vernee? (Ik weet dat ze eigenlijk alleen de Thor uit hebben)
- Hoe zit het met de krasbestendigheid van telefoons met dual glas (Bijvoorbeeld de Zuk Z2)
- Weet iemand wanneer de Asus Zenfone 3 uitkomt en tegen welke prijs ongeveer de standaard editie verkocht gaat worden? De Zenfone 3 lijkt erg interessante camera features te krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door ivo001 op 27-06-2016 12:13 ]