Ik heb een moederbord, slot 1 met een converter, kan ik op deze converter , waar nu een Celeron 500 Mhz op zit, ook een nieuwe Celeron 800 Mhz opdrukken !
Verwijderd
Ben er knap zeker van dat dat je gaat lukken. Ik gebruik zelf een Abit SlotketIII en heb daar een Celeron 633Mhz op zitten. Nu overgeclockt naar 950Mhz, dus een FSB van 100. Daarom denk ik dat die Celeron 800 er gewoon ook oppast. Je mobo moet deze FSB natuurlijk wel ondersteunen.
Nu op naar de 103 FSB
Nu op naar de 103 FSB
ligt eraan, is het een ppga converter of een fcpga converter?Op maandag 25 juni 2001 23:29 schreef slain het volgende:
Ik heb een moederbord, slot 1 met een converter, kan ik op deze converter , waar nu een Celeron 500 Mhz op zit, ook een nieuwe Celeron 800 Mhz opdrukken !
En dan nog iets, is je mobo wel coppermine ready?
39
Moet je moederboard/chipset wel de coppermine ondersteunen. Mij celly 800 draait met een slot1-conv. probleemloos op 133fsb.
Ja? Zijn die Celly's 800 inderdaad een beetje aardig op te voeren?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik draai nu gewoon met Intel koeler op 880.. 110 Mhz FSB
moet dus wel een fcpga convertor zijn he, want 500 is ppga en 800 is fcpga
dan heb je nog tenminste een lekkere snelle cellyOp dinsdag 26 juni 2001 03:55 schreef rdluca het volgende:
Moet je moederboard/chipset wel de coppermine ondersteunen. Mij celly 800 draait met een slot1-conv. probleemloos op 133fsb.
39
Draait dan wel op 1ghz maar denk dat een PIII-800 sneller is. Heb toch wel spijt van dat ding een zou eigenlijk iedereen een PIII aanraden ipv een Celly2.
Een P3 is sneller dan een Celeron maar ik zou niet zonder meer adviseren Celeron systeempjes te gaan upgraden naar P3, de Celeron is namelijk erg goedkoop.
Een Celeron op 900 MHz met een 100 MHz FSB is ongeveer net zo snel als een Pentium 3 op 750 MHz met een 100 MHz FSB. Dat is niet zo snel maar die van mij is al meer dan een jaar oud, en toen ik hem een jaar geleden kocht was ik dik tevree
Alleen nu gaat het wel erg jeuken want ik wil SNELLER. Dus ga ik over een paar maanden een vette athlon kopen....
Een Celeron op 900 MHz met een 100 MHz FSB is ongeveer net zo snel als een Pentium 3 op 750 MHz met een 100 MHz FSB. Dat is niet zo snel maar die van mij is al meer dan een jaar oud, en toen ik hem een jaar geleden kocht was ik dik tevree
Alleen nu gaat het wel erg jeuken want ik wil SNELLER. Dus ga ik over een paar maanden een vette athlon kopen....
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Aangezien die PIII's nogal duur zijn zit ik er ook aan te denken om een nieuw MB te kopen en eens een Athlon te gaan proberen.
Pagina: 1