Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Hallo!

Mijn vraag
Als ik Powerpoint 2016 opstart en in een dia een afbeelding plak (van internet, documenten etc.) crasht mijn Powerpoint constant. Ik heb hem al gerepareerd maar ook dat helpt niet.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt en/of hoe ik dit kan oplossen want heb PowerPoint nu echt hard nodig |:(

Ik heb het probleem als ik een JPG invoeg, niet bij PNG

[ Voor 9% gewijzigd door TweakTweet op 05-07-2016 20:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:46
Foutmeldingen? Event logs? Zolang Tweakers niet over paranormale krachten beschikken wordt het erg lastig om jou hierbij te helpen zonder aanvullende informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Killah_Priest schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 19:10:
Foutmeldingen? Event logs? Zolang Tweakers niet over paranormale krachten beschikken wordt het erg lastig om jou hierbij te helpen zonder aanvullende informatie.
Ik denk dat ik het al gevonden heb, om een of andere duistere crasht PPT steeds als ik een JPG invoeg, PNG werkt wel.
Was dit altijd al zo of komt dit door een foute setting misschien?

ps. waar kan ik foutlogs vinden. De melding is "Powerpoint werkt niet meer - fouten opsporen - opnieuw opstarten" blablabla bekende riedeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Weet iemand hoe het komt dat dit probleem zich (alleen) voordoet met JPG bestanden en niet met PNG?? Voorheen kon ik naar mijn weten gewoon JPG in Powerpoint plaatsen zonder problemen!