• jakuba
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik ben van plan om een nieuwe smartphone met 5.5 inch scherm te kopen ter vervanging van mijn Samsung Galaxy S4 mini smartphone + ASUS MemoPad 7'' tablet waarmee ik constant rondloop (tijdens vrije momenten lees ik graag o.a. Tweakers :) ).

Ik twijfel tussen de LG G4 en de Moto G4 Plus.

Twee vraagjes:
  1. Hoe nuttig ervaren jullie een vingerafdrukscanner?
    Slagen jullie er bijvoorbeeld in om snel een telefoontje te plegen via een headset door even de juiste vinger voor de scanner te houden en dit terwijl de telefoon in een jaszak zit?
    Of stel ik me deze functionaliteit iets te ideaal voor?
  2. Wat is een toekomst-bestendige hoeveelheid RAM voor iemand die niet aan zware gaming doet? Met toekomstbestendig bedoel ik dat Andoid N nog vlot zal functioneren. Is 2 GB voldoende of moet ik eerder naar 3 GB gaan?
Alvast dank voor jullie hulp.

J. _/-\o_

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:59
1.Nut van een vingerafdrukscanner, als je je telefoon beveiligd hebt is het sneller en makkelijker met een vingerafdruk dan zelf een beveiligingscode in moeten drukken.

2. Op basis van ervaringen uit het verleden zou ik verwachten dat je met 2 GB echt nog wel 2 jaar door kunt als je niet te veel apps er tegelijk op open hebt staan, immers is het niet alleen zwaar gamen maar ook of je apps die je niet gebruikt afsluit.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:08
Een vingerafdrukscanner ervaar ik vooral als comfort, het is niet nodig maar ik zou inmiddels niet meer zonder willen.

Aangezien de nexus 5X is uitgebracht met 2GB ram verwacht ik zonder meer dat dit de komende 2 jaar genoeg is, ook voor android N. Als google er anders over dacht dan hadden ze er wel meer ram in gezet.

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Volgens mij heb je het idee dat je met een vingerafdruk een contact kan selecteren, ik heb hier nog nooit van gehoord. Het wordt alleen maar gebruikt om je telefoon te unlocken en om eventueel een betaling te verifiëren of zo.

[ Voor 12% gewijzigd door Knielen op 27-06-2016 08:59 ]