Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell Inspiron 3847 voorzien van een Dell wireless 1705 + bluetooth kaart.

Relevante software en hardware die ik gebruik: Windows 8.1 en Office 2010

Afgelopen week heb ik een Asus router 900N aangeschaft en toch komt mijn snelheid niet boven de 50Mbs.
Nu ben ik voornemens om een nieuwe wifi adapter (TP-LINK TL-WDN4800) aan te schaffen maar het slot ziet er anders uit dan die van mijn huidige kaart.

Vraag: kan iemand mij vertellen of deze past?

Bvd. Peter

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste MDW1525,
Welkom op Tweakers! We gaan hier altijd uit van een stukje eigen onderzoek. Als je je gebruiksaanwijzing opent op pagina 11 heb je een mooi overzicht van je moederbord.

Daar staat precies de informatie die je nodig hebt*.

Wat we verwachten is dat je dat al uitzoekt. Kom je er met die informatie niet uit, dan open je daarmee een topic, je vertelt wat je gevonden hebt en waarom dat onduidelijk is :).

Ik heb tevens je topic van een wat informatievere titel voorzien. Dan zien mensen in een oogopslag waar het topic over gaat, zonder het te hoeven openen.

*vergelijk de aansluiting van de wifi module die je wilt kopen met de mogelijkheden op het moederbord.

[ Voor 33% gewijzigd door br00ky op 25-06-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Brooky,

Ik ben een leek en had naar mij idee al enig voorwerk gedaan. Ik bij de de manual opgezocht en daar staat op pagina 11 dat er 3 card slots op het moederbord zitten waaronder een PCI Express x1 wat ik ook terugvind op de site van TP link (http://nl.tp-link.com/pro...N4800.html#specifications)

Mag ik daaruit afleiden dat de TP-Link WDN4800 adaptor past en kan ik dan de bestaande dan ongestraft verwijderen? Ja ik heb dan geen bluetooth meer maar dat gebruik ik toch niet.

Mvg. Peter

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2016 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Je vraagt of de aansluiting van de pricewatch: TP-Link TL-WDN4800 in je Inspiron gaat passen. Wat is de aansluiting van die kaart? (daarvoor hoef je alleen maar de link van dat product te volgen, het staat keurig in de pricewatch).

En staat die aansluiting genoemd op pagina 11? Zo moeilijk is het niet ;).

/edit: inmiddels je post aangepast zie ik. Zo makkelijk is het inderdaad.

[ Voor 9% gewijzigd door br00ky op 25-06-2016 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij het aanmaken van een account waarbij mijn verwachting was dat je als leek bepaalde informatie bij kenners kon ophalen, had ik niet kunnen bedenken dat de toonzetting van antwoorden van deze aard zouden zijn. :( Schandelijk! Kennelijk is tweakers slechts bedoeld van kenners voor kenners en worden leken voor achterlijk aangezien. Sorry dat ik de moeite heb genomen om navraag te doen. Ik zal mijn tweakers account per direct beëindigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Je snapt het helemaal verkeerd. Leken zijn hier absoluut welkom, alleen verwachten we bij elke vraag wél dat je je inleest en aangeeft wat je gevonden en wat daar eventueel niet duidelijk aan is :). We proberen hiermee te voorkomen dat het forum verwordt tot een dumpplek van vragen. Niets meer, niets minder.
Pagina: 1