Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladinovski
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-05 16:40
Hoi allemaal,

Sinds een paar dagen ervaar ik ineens problemen met video's op YouTube kijken op windows 10: ik krijg erg vaak geen beeld, maar wel geluid. Dit probleem speelt zich af op de nieuwste versie van Chrome en Firefox. Ik heb volgens mij in de laatste dagen niets gedaan waaraan dit kan liggen, bijvoorbeeld door een nieuwe update te draaien. Ik heb gisteren echter wel een nieuwe versie van mijn grafische kaart software geinstalleerd namelijk: Crimson Edition 16.6.1, die nu runt op mijn MSI Radeon R9 380. Ik heb natuurlijk al even op het web rondgekeken en daar vond ik vaak het antwoord: zet je hardwareversnelling uit. Dit werkte voor mij in Chrome, maar niet in Firefox, wat best raar is. Ook heb ik even nagekeken wat hardwareversnelling doet en ben tot de conclusie gekomen dat mijn videokaart hardwareversnelling volgens mij gewoon aan moet kunnen, doordat het toch best een sterk ding is. Mijn vraag nu dus is: hoe kan dit komen, en hoe los ik het op?

Mvg,
Bladinovski

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:00
Heb je al geprobeerd de vorige versie van de Crimson drivers te installeren, dan weet je gauw genoeg als het aan de drivers ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladinovski
badboynova schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:05:
Heb je al geprobeerd de vorige versie van de Crimson drivers te installeren, dan weet je gauw genoeg als het aan de drivers ligt.
Heb de vorige versie net geïnstalleerd, dit maakt echter geen verschil....

Gr.
Bladinovski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:00
bladinovski schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:23:
[...]

Heb de vorige versie net geïnstalleerd, dit maakt echter geen verschil....

Gr.
Bladinovski
Ik neem aan dat je de driver en de instellingen eerst volledig heb verwijderd voor je de vorige versie heb geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladinovski
badboynova schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:19:
[...]

Ik neem aan dat je de driver en de instellingen eerst volledig heb verwijderd voor je de vorige versie heb geïnstalleerd?
Ik heb het via het deinstallatie programma van de driver gedaan, dus ik neem aan dat alles daarmee verwijderd is.