ik krijg t van geen kant geflashd.......heb er al eens een topic over geopend toen de 038 uitkwam.........maar geen goed antwoord gehad alleen dat het bij andere mensen wel werkte........nu krijg ik weer precies hetzelfde: ik ga dus naar dos (met bootdisk -> draai winME) hier doe ik dan upgrade 3 intypen zoals het hoort, en dan staat er MKTFLASH BY ......., en dan gebeurt er niks meer, ik heb zeker 15 min. zitten wachten maar er knippert geen lampje ofzo zoals het wel zou moeten doen.......
ik denk nu zelf dat het te maken heeft met winME ofzo, dat die dos die daarin zit niet geschikt is voor dat gedoe.................iemand een oplossing???
heb er nu btw 0.35 op, moet ik misschien stap voor stap flashen???? dus eerst 0.36 etc etc (dit lijkt me niet maarja)
zijn er trouwens mensen met winME die het wel gelukt is????
ik denk nu zelf dat het te maken heeft met winME ofzo, dat die dos die daarin zit niet geschikt is voor dat gedoe.................iemand een oplossing???
heb er nu btw 0.35 op, moet ik misschien stap voor stap flashen???? dus eerst 0.36 etc etc (dit lijkt me niet maarja)
zijn er trouwens mensen met winME die het wel gelukt is????
PIII 800@804 Mhz