Ik zoek een?
Action camera / go pro knock off
Wat is je budget?
max €150
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gebruiken om filmpjes te maken in de lucht met mijn quadcopter.
f450 frame kit
g-2d gimbal
naza lite m
Wat heb je zelf al gevonden?
sj5000x elite
gitup git2
Welke vragen heb je hier nog over?
wat ik niet belangrijk vind:
wifi
lcd scherm
geluidskwaliteit hoeft voor mij geen eens een microfoon op te zitten.
wat ik belangrijk vind:
scherpte
4k &1080@60fps
no-fisheye
over de punten die ik belangrijk vind:
scherpte, 4k 1080@60fps
Ik had een firefly 6s echter (zoals bij veel action cams) vond ik het beeld niet super scherp. Als ik filmde op 1080p en het op een 1080p scherm afspeelde werd het beeld scherper naarmate ik het afspeelvenster kleiner maakte. graag zou ik er 1 willen vinden die scherp is als ik hem op 1080p afspeel op een 1080p scherm. Op youtube kan je daarvan niks goed vergelijken gezien daar de kwaliteit altijd naar beneden gaat.
no-fisheye: Dit ook was bij de firefly 6s verschrikkelijk. Ik weet het elke actioncam heeft dit en je kan dit wegwerken maar ik wil dit niet elke keer doen. Een vriend van mij heeft een xiaomi yi en die heeft de fisheye volledig weg gekregen.
wat ook fijn zou zijn is als er een optie op zit die elke seconde bijvoorbeeld een foto maakt. Dit zodat ik ook foto's vanuit de lucht kan maken. Al heb ik dit nog op geen enkele action cam gevonden.
Action camera / go pro knock off
Wat is je budget?
max €150
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gebruiken om filmpjes te maken in de lucht met mijn quadcopter.
f450 frame kit
g-2d gimbal
naza lite m
Wat heb je zelf al gevonden?
sj5000x elite
gitup git2
Welke vragen heb je hier nog over?
wat ik niet belangrijk vind:
wifi
lcd scherm
geluidskwaliteit hoeft voor mij geen eens een microfoon op te zitten.
wat ik belangrijk vind:
scherpte
4k &1080@60fps
no-fisheye
over de punten die ik belangrijk vind:
scherpte, 4k 1080@60fps
Ik had een firefly 6s echter (zoals bij veel action cams) vond ik het beeld niet super scherp. Als ik filmde op 1080p en het op een 1080p scherm afspeelde werd het beeld scherper naarmate ik het afspeelvenster kleiner maakte. graag zou ik er 1 willen vinden die scherp is als ik hem op 1080p afspeel op een 1080p scherm. Op youtube kan je daarvan niks goed vergelijken gezien daar de kwaliteit altijd naar beneden gaat.
no-fisheye: Dit ook was bij de firefly 6s verschrikkelijk. Ik weet het elke actioncam heeft dit en je kan dit wegwerken maar ik wil dit niet elke keer doen. Een vriend van mij heeft een xiaomi yi en die heeft de fisheye volledig weg gekregen.
wat ook fijn zou zijn is als er een optie op zit die elke seconde bijvoorbeeld een foto maakt. Dit zodat ik ook foto's vanuit de lucht kan maken. Al heb ik dit nog op geen enkele action cam gevonden.