Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje94
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-08-2016
Mijn vraag
...
ik heb een lenovo G50-45 64bit windows 8.1 maar upgraded naar windows 10
ik heb onlangs windows 10 opnieuw geïnstalleerd om dat pc traag was maar dit keer heb ik aantal problemen

ik zal de problemen plakken van uit event manager ( logboek ) beter alles in een keer >:) dan 10 keer opnieuw met ander problemen afkomen

1 ) LOGBOEK
...
In de machtigingsinstellingen toepassingsspecifiek wordt de machtiging Activeren niet verleend aan Lokaal voor de COM-servertoepassing met CLSID
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
en APPID
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
aan de gebruiker NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) met het adres LocalHost (via LRPC) die wordt uitgevoerd in de toepassingscontainer Niet beschikbaar SID (Niet beschikbaar). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerprogramma van Component Services.
( dit heb ik aantal keren tussen staan )

De User Data Access_2857fd-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

De User Data Storage_2857fd-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

De Contact Data_2857fd-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

De Host synchroniseren_2857fd-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 10000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

De snelheid van processor 0 in groep 0 wordt beperkt door de firmware van de computer. De processor heeft deze lage prestatiestatus gedurende 14 seconden sinds het laatste rapport.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
2 ) probleem 2 is :
ik heb de Drivers van mijn geïnstalleerd alles is in orden zo als het hoort
maar ik krijg de melding van Windows : scannen naar computer is uitgeschakeld ( netwerk met de printer is verloren gegaan staat er nog bij ) maar ik vind die waarschuwing nergens niet terug en ik vind het probleem ook niet maar ik word zot van die melding om dat dat omde 5 a 10 minuten is 8)7

hopelijk kan iemand mij helpen

alvast bedankt

Met Vriendelijke Groeten

nijntje94 ( musti k )