Toon posts:

Celeron600 overclocken..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus geprobeerd bij een vriend van mij die 600Mhz celly op 900 te krijgen. Dit lukt niet echt. 900Mhz poste hij wel op 1.7 volt maar wilde windows niet verder laden. 855Mhz komt hij in windows maar loopt na 10 secs vast. Hij loopt nu op 808Mhz stabiel op 1.65volt.
Ik dacht dat het maximale aantal volt 1.7 was, dat voltages die daarboven zitten niet aan te raden waren. Maar nu las ik dus net dat er lui zijn die hun 566er op 2.0 hebben draaien. Er is dus nog hoop ? :)

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is het wel een Celeron II, duus een fcpga en niet de fppga

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

Eh ja, er is hoop, ik heb hem ook wel eens op 2.05 volt gehad, maar na een paar dagen op volle belasting kon mijn cpu niet 0.05 volt lager (te kort ingebrand denk ik). Heb m nou op 1.65 staan.

er is: FC-PGA en PPGA, FPPGA bestaat niet

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb inderdaad ook ppga 600 ergens zien staan. maar het lijkt me sterk. waarom zou intel nou die cpu's met die verouderde format uitbrengen? ik heb men celly 566 op 850 1.75 volt. 2.0 volt wil ook wel. maar bij mij heeft het geen zin meer dan. bij 1.9 volt houdt het op bij mij.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een celeronII...de coppermine versie dus

Verwijderd

Je kan probleemloos tot 2,00 Volt gaan. Gewoon in stapjes van 0,05 V opvoeren.
Zelf houd ik als norm aan dat 3D Mark 2000 stabiel zijn (default) benchmark uit kan voeren. Slaat de PC vast of vliegt het programma eruit, dan is de CPU dus nog niet stabiel (volgens mijn maatstaven) en zal het Voltage nog iets hoger moeten.
Pagina: 1