Ik zoek een?
Gamingheadset
Wat is je budget?
Het liefst rond de €100,- Mocht dat niet haalbaar zijn, ben ik wel bereid om meer te betalen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral gebruiken voor (fps) games (waarbij ik veel Teamspeak gebruik). Daarnaast ben ik muzikant en luister ik erg veel muziek, daarom is goede kwaliteit bij muziek afspelen ook een must.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al een beetje rondgekeken op de fora en de pricewatch en dan kom je al snel uit op producten uit onderstaand lijstje:
Verder heb ik niet echt een voorkeur voor een bepaald merk.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik was benieuwd of jullie mij van advies kunnen voorzien en wat jullie eigen ervaringen zijn. Daarnaast is er een hele discussie over 7.1 surround sound, of dat echt toegevoegde waarde heeft of dat het meer een gimmick is. Ik heb geen idee, dus hoor het graag van jullie.
Gamingheadset
Wat is je budget?
Het liefst rond de €100,- Mocht dat niet haalbaar zijn, ben ik wel bereid om meer te betalen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral gebruiken voor (fps) games (waarbij ik veel Teamspeak gebruik). Daarnaast ben ik muzikant en luister ik erg veel muziek, daarom is goede kwaliteit bij muziek afspelen ook een must.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al een beetje rondgekeken op de fora en de pricewatch en dan kom je al snel uit op producten uit onderstaand lijstje:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Corsair Gaming VOID USB Carbon | € 83,95 | € 83,95 |
1 | Corsair Gaming VOID Wireless | € 99,99 | € 99,99 |
1 | Kingston HyperX Cloud II Gun metal | € 88,95 | € 88,95 |
1 | Logitech G35 Gaming Headset | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Razer Kraken 7.1 Chroma | € 100,28 | € 100,28 |
Verder heb ik niet echt een voorkeur voor een bepaald merk.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik was benieuwd of jullie mij van advies kunnen voorzien en wat jullie eigen ervaringen zijn. Daarnaast is er een hele discussie over 7.1 surround sound, of dat echt toegevoegde waarde heeft of dat het meer een gimmick is. Ik heb geen idee, dus hoor het graag van jullie.
[ Voor 11% gewijzigd door ProCessor012 op 25-06-2016 19:59 ]