Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe CPU en mobo. Mijn huidige CPU is een Intel Core I7 870 2.93 GHz, die bijna 6 jaar oud is en vaak als bottleneck wordt aangemerkt voor games bij websites als canirunit.com. Vandaar ook de upgrade.
Het bijkomende nadeel is natuurlijk dat het moederbord ook dan moet worden vervangen. Hier speelt dat ik recent de niet doordachte keuze hebt gemaakt door 16gb aan DDR3 geheugen te kopen. In plaats van toen te realiseren dat het een mooi moment was om over te stappen naar DDR4. Vandaar dat ik op zoek ben naar een ATX moederbord die overweg kan met DDR3.En kan dat uberhaupt wel met bijvoorbeeld een i5 6600K?
Ik ben ook benieuwd naar jullie mening of ik een nieuwe voeding nodig zal hebben. Ik heb momenteel een Antec TruePower New Series TP-650 die ook bijna 6 jaar oud is. Maar welke nog geen kuren heeft.
Wat is je budget?
max 400 euro voor cpu, moederbord, processorkoeler eventueel meer budget als er een voeding bij moet komen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
graag een Intel processor met de meeste bang for bucks.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik hoor graag van jullie!
Ik ben op zoek naar een nieuwe CPU en mobo. Mijn huidige CPU is een Intel Core I7 870 2.93 GHz, die bijna 6 jaar oud is en vaak als bottleneck wordt aangemerkt voor games bij websites als canirunit.com. Vandaar ook de upgrade.
Het bijkomende nadeel is natuurlijk dat het moederbord ook dan moet worden vervangen. Hier speelt dat ik recent de niet doordachte keuze hebt gemaakt door 16gb aan DDR3 geheugen te kopen. In plaats van toen te realiseren dat het een mooi moment was om over te stappen naar DDR4. Vandaar dat ik op zoek ben naar een ATX moederbord die overweg kan met DDR3.En kan dat uberhaupt wel met bijvoorbeeld een i5 6600K?
Ik ben ook benieuwd naar jullie mening of ik een nieuwe voeding nodig zal hebben. Ik heb momenteel een Antec TruePower New Series TP-650 die ook bijna 6 jaar oud is. Maar welke nog geen kuren heeft.
Wat is je budget?
max 400 euro voor cpu, moederbord, processorkoeler eventueel meer budget als er een voeding bij moet komen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
graag een Intel processor met de meeste bang for bucks.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- GigaByte GA-P55-USB3 - te vervangen
- Intel Core I7 870 2.93 GH - te vervangen
- Scythe Mugen 2 Rev.B - te vervangen
- Antec TruePower New Series TP-650 650 Watt, 20+24 Pins - vervanging nodig?
- MSI GeForce GTX670 PE OC,2GB
- Crucial 16 GB DDR3-1600 Ki
- IMIMC5 SSD 256GB 260/500 M4[/il]
- en nog drietal hdd's die ik net zo kan opnoemen

| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Tray | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Asus Z170-P D3 | € 100,95 | € 100,95 |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 63,95 | € 63,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 403,90 | |
Ik hoor graag van jullie!